به گزارش پارس به نقل از ایرنا ، مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای این پرونده در جمع خبرنگاران با تایید موضوع گفت: به رغم اینکه برای ما احضاریه از سوی دادگاه ارسال شده است اما ما را به این دادگاه راه ندادند.

وی با بیان اینکه در دادگاه امروز همچنین پرونده تامین اجتماعی نیز در حال رسیدگی است اظهار داشت: مجتبی نظری نماینده سازمان تامین اجتماعی به این جلسه دادگاه دعوت شدند اما از وکلای شکات کارگران کسی در جلسه حضور ندارد.

ترک همدانی ادامه داد : اگر نمی خواستند که ما در این جلسه دادگاه حضور داشته باشیم پس چرا دعوتنامه رسمی و احضاریه برای ما ارسال شده است.

ترک همدانی که وکیل شکات جمعی از کارگران پرونده تامین اجتماعی است پیشتر در گفت و گوبا ایرنا اظهار کرده بود که در این جلسه به پرونده تامین اجتماعی نیز رسیدگی می شود.

جلسه دادگاه سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی آغاز شده است.

قرار بوده دادگاه امروز در ارتباط با رای نقض شده از سوی دیوان عالی کشور در پرونده کهریزک و ارجاع آن به شعبه هم عرض برای رسیدگی مجدد است که در پرونده کهریزک، شعبه دیوان عالی کشور انفصال دایم از خدمات قضایی و پنج سال انفصال از خدمات دولتی در خصوص مرتضوی را تایید کرد اما نسبت به جریمه نقدی صادرشده ایراد گرفت.