به گزارش پارس، به نقل از نماینده، این روزها گعده های سیاسی و گفتگوی های حزبی پیرامون انتخابات مجلس در حال برگزاری است، اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری به قم سفر و به دیدار آیت الله مصباح یزدی رفتند و اعضای حزب موتلفه نیز با آیت الله موحدی کرمانی گفتگو کردند.

همچنین پس از سفر حجت الاسلام تقوی جهت شرکت در همایش استانی اصولگرایان، نشست سراسری شورای همگرایی اصولگرایان در پایتخت برگزار خواهد شد و احزاب و تشکل های سیاسی به مرور چراغ جلسات انتخاباتی را روشن می کنند تا به گفته محمد نبی حبیبی درنیمه دوم سال وارد مصادق انتخاباتی شوند.

این کنش و واکنش های سیاسی همچنین در رسانه ها بازخورد خبری پیدا می کند به خصوص اینکه رسانه های رقیب اصولگرا استراتژی خود را بر ایجاد اختلاف و دودستگی در بین اصولگرایان قرار داده اند تا بدین وسیله بتوانند در بین بخشی از افکار عمومی جامعه القا کنند اصولگرایان نمی توانند به مقصد وحدت و همدلی برسند.

یکی از روزنامه های اصلاح طلب که پیش از این از استراتژی انتخاباتی جمعیت ایثارگران به عنوان "تله انتخاباتی" یاد کرده بود و در عین حال از استراتژی انتخاباتی همفکران خود در اردوگاه اصلاح طلبان در ویترین این روزنامه رونمایی کرده بود امروز از دستور انتخاباتی محسن رضایی به جبهه ایستادگی خبر داد و آورد: وی به مدیران این جبهه اعلام کرده اقدامات لازم برای انتخابات مجلس را آغاز کنند.

سید ابوالقاسم رئوفیان سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به اینکه ارتباط میان رضایی و جبهه ایستادگی همچنان حفظ خواهد شد و جبهه متبوعش همچنان در انتخابات فعال ظاهر می شود، انتشار این خبر را رد کرد و به «نماینده» گفت: جبهه ایستادگی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و این فعالیت هم طبق برنامه نوینی شکل خواهد کرد ولی اینکه چنین نقلی از سوی رضایی شده باشد من بی اطلاع هستم.

وی همچنین درخصوص اینکه سازوکار جبهه متبوعش چه زمانی مشخص خواهد شد؟ افزود: هنوز در حال صحبت هستیم، هفته آینده جلسه ای داریم تا در این باره بحث و گفتگو کنیم.

سخنگوی جبهه ایستادگی در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان تشکل همسو با رضایی از وی دعوت خواهید کرد تا در عرصه رقابت انتخابات حضور یابد؟ اظهارداشت: رضایی دیگر نامزد انتخابات مجلس نخواهد شد اما تجارب، سیاست ورزی، دیدگاه ها، نظرات و مواضعی دارد که به هرحال باب طرح و انتقال آنها بسته نیست.

گفتنی است جبهه ایستادگی با هماهنگی و به خواست محسن رضایی در عرصه سیاسی کشور اعلام موجودیت و در انتخابات مجلس نهم نیر فهرست انتخاباتی خود را ارائه کرد، در حال حاضر اکثر تشکل های سیاسی اصولگرا سازوکار وحدت و همگرایی را در پیش گرفته اند و جبهه ایستادگی نیز پس از برگزاری جلسات مواضع رسمی این جبهه را اعلام خواهد کرد.