به گزارش پارس به نقل از فارس ؛ محمدرضا باهنر امروز (یکشنبه) در برنامه نگاه یک در مناظره با مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: عموماً وقتی یک دولتی می‌رود و دولت دیگر بر روی کار می‌آید در طول این ۴ سال دو الی سه سال از عمر دولت به گزارش درباره اینکه در دولت قبل چه اتفاقی افتاده پرداخته می‌شود.

وی افزود: آقای روحانی پیشنهاد خوبی داشت که پس از مدت ۱۰۰ روز جمع‌بندی بگویند و به مردم بگویند چه تحویل گرفت البته دولت یازدهم با مشکلات پیچیده‌ای روی کار آمد اما اگر قرار باشد که هر دولتی بیشترین عمر دولت خود را به این اختصاص دهد که چه تحویل گرفته کار درستی نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه در مسئله مذاکرات و هسته‌ای عده‌ای دلواپس هستند، گفت: اگر یک نماینده مجلس و برخی دوستان دلواپس هستند باید به این دلواپسان احترام گذاشت و از واژه‌های ترسو و... استفاده نکنیم.

باهنر ادامه داد: ممکن است فردی از روی همین دلواپسی حرفی بزند که البته خیلی غیرمنطقی نباشد اما باید همین فرد را با پاسخ منطقی قانع کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مشاوران رئیس جمهور امروز گفته‌اند که افرادی که نقد می‌کنند به دلیل این است که ما (دولت یازدهم) جلوی دزدی آنها را گرفته‌ایم این سخن درستی نیست و امیدواریم که تکذیب شود ما باید در مقابل انتقادات مقداری سینه فراخ داشته باشیم و پاسخ نقد غیرمنصفانه توهین نیست.

دبیرکل جبهه پیران خط امام و رهبری در پاسخ به این اظهارات مجید انصاری مبنی براینکه وجدان عمومی بهترین قاضی است، گفت: اندازه‌گیری وجدان عمومی در زمان انتخابات و یا حمایت‌ها مشخص می‌شود البته اینگونه هم نیست که هر دفعه وجدان عمومی را روی باسکول ببریم.

باهنر تصریح کرد: آقای روحانی ۲۰ سال در مجلس حضور داشته و بنده نیز ۱۶ سال با ایشان همکار بودم و شخصیت وی را متین می‌دانم اما یک نقد سبب می‌شود این شخصیت محبوب عصبانی شود که این صحیح نیست.

وی خاطرنشان کرد: شاید یکی در یک گوشه از کشور یک حرفی بزند با این اراده که آقای رئیس جمهور را عصبانی کند بنابراین همه ما باید کمک کنیم رئیس جمهور عصبی نشود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و نظام جمهوری اسلامی گفت: روزنه امید دشمن خراب کردن دیوار اعتماد بین مردم و مسئولان است و ما باید هوشیار باشیم.

باهنر در مورد تحریم‌ها نیز گفت: من معتقدم که همه مشکلات کشور به دلیل تحریم‌ها نیست بنابراین بیاید اقتصاد پساتحریم را از همین امروز مورد بررسی قرار دهیم و با هم در این خصوص به گفت‌وگو بنشینیم.