به گزارش پارس به نقل از العالم، یکی دیگر از درو‌غ‌پردازی‌های شبکه تلویزیونی العربیه سعودی که جنبش انصار الله را به حمله به کامیون های حامل آراد و گندم متهم کرده بود، فاش شد و رسوایی دیگری برای این شبکه به بار آورد.


سایت یمنی پرس نوشت: شبکه های تلویزیونی سعودی "العربیه" و "العربیه الحدث" جنبش انصار الله یمن را به حمله به کامیون های حامل آرد و گندم در جاده تعز به الحدیده در یمن متهم کردند تا افتضاح رسانه ای دیگری را به پروندۀ قطور دروغ پردازی های خود برای توجیه تجاوز نظامی علیه مردم یمن بیفزایند.

شبکه تلویزیونی العربیه سعودی درحالی جنبش انصار الله یمن را به حمله به کامیون های حامل آراد و گندم متهم کرد که گمان نمی کرد توسط همفکرانش رسوا گردد و دروغش برملا شود.

پس از این که العربیه جنبش انصار الله را به حمله به کامیون های حامل گندم و آرد متهم کرد، عسیری سخنگوی ائتلاف عربی تحت سرکردگی عربستان، به حملات هوایی این ائتلاف به کامیون های حامل گندم و آرد اذعان کرد و مدعی شد که این کامیون ها حامل سلاح بوده اند.

دروغ گویی و اتهام های واهی العربیه برای توجیه جنایات عربستان و آمریکا علیه غیرنظامیان و تاسیسات عمومی و خدماتی یمن صورت می گیرد. این دروغ پردازی ها در چارچوب تبلیغات گسترده رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی و خدشه وارد کردن به وجهه مبارزان یمن صورت می گیرد که از سرزمین و عزت و کرامت خویش دفاع می کنند.