پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- سازمان تروریستی داعش برای باقی ماندن در صدر اخبار رسانه‌ها، به جذب خواننده‌های سبک "رپ" روی آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، پس از پیوستن "دنیس کاسپرت"، خوانندۀ آلمانی و "داگلاس مک آرتور مک کین"، خوانندۀ آمریکایی، این بار "مروان الدویری" رَپِر تونسی به داعش پیوست.

دنیس کاسپرت، خوانندۀ آلمانی
دنیس، در سال 1975 در برلین به دنیا آمد و در همین شهر چندین ترانه خواند، تا این که در سال 2009، به اسلام گروید و نام خود را به "ابومالک" تغییر داد و ترانه هایی با موضوع تحریک مردم به فعالیت های تروریستی خواند و به همین سبب اختلافات زیادی با مسئولان آلمانی پیدا کرد.

پس از آن، به گروهی معروف به "ملة ابراهیم" پیوست که رهبری آن را شخصی به نام "محمد محمود" از پرو با اصالت مصری به عهده داشت. کاسپرت در شمار یکی از رهبران شاخص این گروه قرار گرفت و به این ترتیب، اکثر عناصر این گروه به مصر و از آن جا سوریه رفتند و در آن جا به داعش پیوست و به "ابوطلحه الالمانی" تغییر نام داد. پس از آن در فهرست تروریستی وزارت امورخارجه آمریکا قرار گرفت و سرانجام در یکی از جنگ ها در سوریه کشته شد.

دنیس کاسپرت

kaspert

 

داگلاس مک آرتور مک کین
این جوان 33 ساله آمریکایی، مسیحی بود و در سال 2004 مسلمان شد. در سال 2003 به سبب همراه داشتن ماری جوانا و رانندگی با گواهینامه تاریخ گذشته بازداشت شد. مک کین در اوائل سال 2014 به خانواده اش خبر داد که قصد سفر به ترکیه دارد و پس از آن، تصاویر او در حال جنگ زیر پرچم داعش منتشر شد.

در ماه 2014، آمریکا اعلام کرد که مک کین در درگیری های داعش با جبهه النصره کشته شده است.

makin

داگلاس آرتور مک کین

artoor

 

مروان الدویری
الدویری که به نام "ایمونو" معروف است، چند روز پیش به داعش پیوست و عکسی از پیوستن به داعش در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات موجود در صفحه فیس بوک الدویری، این خوانندۀ رپ تونسی، 24 سال سن دارد. وی تصاویری از سبک زندگی خود و دیگر عکس هایش با دوستانش منتشر کرد.

imono

ایمونو

imono4