این دوستان اصلاح طلب و حتی سبز که حالا مدح قاسم سلیمانی را می گویند، مرا به خنده وامی دارند. یاد سال های اصلاحات می افتم؛ فرماندهان سپاه نامه ای به خاتمی، رییس جمهور وقت نوشته بودند و هشدارهایی... اصلاحات، سپاه را به تهدید به کودتا متهم کرد. یعنی همین قدر زود فراموش شد که قاسم سلیمانی هم با امضای آن نامه، جزء همان کودتاچیان! بود؟!

آن سال های دور که بماند، هنوز شعار نه غزه، نه لبنان 88 در گوشمان هست؛ مگر نه اینکه آموزش نیروهای لبنانی در ایران و هزینه برای آنان و کمک نظامی به آنها در خاک لبنان توسط همین قاسم سلیمانی و نیروهایش انجام می شد و می شود؟

مگر نمی گفتید بشار اسد دیکتاتوری خونریز است؛ و مگر همین قاسم سلیمانی و نیروهایش نیستند که از 3 سال پیش تاکنون در حمایت از بشار اسد و مردم حامی او می جنگند و شهید و زخمی می دهند؟!

قاسم سلیمانی قبل از هر چیزی سرباز سید علی خامنه ای و مهم تر از ان سرباز انقلاب اسلامی و در واقع "پاسدار انقلاب اسلامی" است و خنده دار است که کسی مقابل یک جریان بایستد، اما یک عضو آن جریان را که از قضا عملکردش نماینده ی تام و تمامی از آن جریان است، مدح بگوید!

این تناقض جای بررسی زیاد دارد، اصلاح طلب ها کلا اعتقادات متناقض زیاد دارند، حالا مفصل تر می نویسم. این مدح سلیمانی گفتن ها نشان تغییر عقاید اصلاح طلبان نیست که بخواهیم به فال نیک بگیریم؛ نشان از برخورد متناقضی دارد که همیشه اصلاح طلبان بر مبنای جهت باد و منفعت شخصی با مسائل و افراد دارند و اتفاق جدیدی نیست...