پايگاه خبري تحليلي «پارس»- عبدالحمید اسماعیل‌ زهی معروف به «مولوی عبدالحمید» اخيرا در همكاري با نهادهاي مربوطه مانع از يك عمليات تروريستي گسترده شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، گفته مي شود چندي پيش تعدادي از عناصر تروريست با مراجعه به «عبدالحميد»، عمليات گسترده خود را تشريح مي كنند و از وي مي خواهند كه همكاري هاي لازم با آنها از سوي تيم وي در سطح شرق كشور انجام شود كه وي به شدت آنها را از اين تحرك تروريستي باز مي دارد.

«عبدالحميد»، طي دو جلسه با استدلال ها و واسطه هاي مختلف، نمي تواند تروريست ها را از اقدام خود منصرف نمايد كه در نهايت مجبور مي شود اين موضوع را به نهادهاي ذيربط اطلاع داده و موجب خنثي شدن حركت آنها مي شود.

برخي اخبار حكايت از آن دارد كه مواد انفجاري كه توسط اين گروه تروريستي قرار بود به كار گرفته شود قدرت تخريبي بسيار بالايي نسبت به گذشته داشته است.

لازم به ذكر است نهادهاي ذيربط از درون اين گروه تروريستي داشتند كه با اطلاع رساني عبدالحميد، پازل اين نهادها كامل و موجب دستگير و خنثي سازي اين اقدام بزرگ تروريستي شد.

عبدالحمید اسماعیل‌زهی معروف به مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان و مدیر مدرسه علوم دینی دارالعلوم زاهدان، مرکز دینی و آموزشی و سرپرست شورای هماهنگی مدارس اهل سنت استان سیستان وبلوچستان است.