به گزارش پارس ، ابوالقاسم رئوفیان در گفت و گو با میزان، درباره آخرین فعالیت‎های جبهه ایستادگی برای حضور در انتخابات مجلس دهم اظهارکرد: فعالیت‎های این تشکل برای حضور در انتخابات آینده به صورت مشخص و برنامه‎ریزی شده آغاز شده و ما امیدوار هستیم بتوانیم حضور پررنگی در عرصه انتخابات آینده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بنای رسانه‎ای کردن فعالیت‎های انتخاباتی جبهه ایستادگی را نداریم تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا انتخابات مجلس دهم باقی مانده است در حال حاضر بنای رسانه‌ای کردن فعالیت‎های خود را نداریم، اما به طورحتم در زمان مقرر با توجه به مطالعاتی که پیرامون انتخابات انجام داده‎ایم برنامه‎های خود را یه صورت کامل اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه ایستادگی  با بیان اینکه حضور اصولگرایان در یک چارچوب مشخص در انتخابات آینده امری ضروری و بدیهی است، تاکید کرد: تمامی احزاب و تشکل‌های زیرمجموعه اصولگرایی اگر می‎خواهند حضور پررنگ و منسجمی در انتخابات سال 94 داشته باشند، باید با انتخاب یک رویه مشترک فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

رئوفیان خاطرنشان کرد: حضور تشکل‌های و احزاب اصولگرا در قالب یه ساز و کار مشخص به نام جبهه بزرگ اصولگرایی به طورحتم نقش تاثیرگذاری در روند پیروزی این مجموعه در انتخابات آینده خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اصولگرایان باید اقدامات مربوط به تشکیل جبهه بزرگ این تشکل را هر چه سریع تر انجام دهند، گفت: انتخاب یک خط و مشی مشترکی که بر اصول تکیه داشته باشد، می‎تواند نقشه راه مشخصی را برای اصولگرایان نسبت به حضور در انتخابات مجلس دهم فراهم کند، لذا این مجموعه باید در راستای تحقق این امر اقدامات لازم را انجام دهد.

سخنگوی جبهه ایستادگی اظهارکرد: حرکت اصولگرایان در قالب یک برنامه مشترک به طورحتم کرسی‌های مجلس نهم را از آن این گروه خواهد کرد.