به گزارش پارس به نقل از مهر، یک تحلیلگر آمریکایی ادامه اختلافات فزاینده باراک اوباما و نتانیاهو را خطری برای ادامه حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی دانست.


به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، ادامه پیدا کردن اختلافات بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا می تواند دورنمای حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را به مخاطره اندازد.

بنابر این گزارش این مطلب را «فرانک لانتز» یکی از تحلیلگران سیاسی آمریکا در مصاحبه ای با این رسانه صهیونیستی اعلام داشته است.

وی هشدار داده است که  اختلاف روزافزون بین باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل می تواند عواقب بلندمدتی برای روابط دو طرف داشته باشد و حتی می تواند آینده این رژیم را نیز به خطر بیاندازد.

 لانتز مدعی شد افکار عمومی آمریکا از سیاست های رژیم اسرائیل به ویژه درباره ایران حمایت می کند، اما با نحوه تعامل این رژیم با آمریکا مخالف است.

وی در ادامه گفت اعمال فشار فراوان اسرائیل بر دولت آمریکا نه تنها به روابط آمریکا و اسرائیل را آسیب زده است، بلکه حمایت های آتی آمریکا از اسرائیل را نیز به خطر انداخته است.

شایان ذکر است بر خلاف خواست دولت آمریکا بنیامین نتانیاهو قصد دارد در کنگره آمریکا درباره تهدیدات ایران برای این رژیم به سخنرانی بپردازد.