به گزارش پارس به نقل از فارس: ارتش رژیم صهیونیستی اجازه انتشار خبر کشته شدن فقط دو تن از نیروهای خود توسط حزب‌الله لبنان را به رسانه‌ها داد که یکی از آن‌ها یک فرمانده بلندپایه است.


به گزارش شبکه المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی، به رسانه‌های خبری اجازه داد تا کشته شدن دو تن از نیروهایش در عملیات حزب‌الله لبنان را مخابره کنند.

بنا به گزارش شبکه 10 اسرائیل، یکی از کشته شدگان، از فرماندهان تیپ مخصوص گپعاتی است

ظهر امروز چهارشنبه، حزب‌الله لبنان در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

شبکه خبری المنار گزارش کرد که در این حمله حداقل 9 خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند.

شبکه خبری المیادین اعلام کرد که حداقل 15 نظامی صهیونیست کشته و 9 نفر مجروح شده‌اند که حال 5 نفر از آنان وخیم گزارش شده است. برخی منابع غیررسمی از کشته شدن 17 نفر خبر دادند. شبکه العربیه اعلام کرد که یکی از کشته‌های اسرائیلی افسری با درجه سرگرد است. تا پیش از این رسانه‌های اسرائیل از اعلام اخبار تلفات منع شده بودند، به طوری که ارتش اسرائیل به کشته و مجروح شدن چند نظامی بسنده کرد.