به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور، رئیس‌جمهور آمریکا قانون جدیدی را برای تقویت مناسبات کشورش با رژیم صهیونیستی و تضمین برتری نظامی این رژیم بر دیگر کشورها در منطقه خاورمیانه تایید کرد. بر اساس این قانون که به قانون «شراکت راهبردی آمریکا و اسرائیل» معروف است، میزان بودجه انبار سلاح‌های آمریکا در «اسرائیل» 200 میلیون دلار افزایش یافته و به 1/8 میلیارد دلار خواهد رسید.
همزمان، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی با برشمردن تهدیدهای پیش روی موجودیت این رژیم، می‌گوید که اسرائیل در زمین، آسمان و حتی زیر زمین با تهدید مواجه است.
ژنرال «بنی گانتز» در تحلیلی که از سوی پایگاه «دیفنس نیوز» منتشر شده، می‌نویسد: «اسرائیل در همه مرزها با چالش‌های امنیتی مواجه است».
این ژنرال صهیونیست بدون اشاره به مداوای تروریست‌های سوری در نقاط صفر مرزی فلسطین اشغالی توسط سربازان صهیونیست، می‌گوید که مرز سوریه و مواجهه با «النصره و داعش» یکی از این تهدیدات امنیتی است.
چند روز پیش روزنامه صهیونیستی هاآرتص تصویری از مداوای یک معارض سوری توسط یک سرباز صهیونیست در یک آمبولانس متعلق به رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.
«گانتز» ضمن اعتراف به خطر جدی راکت‌های موجود در دست گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی، تهدیدهای ناشی از پهپادها را نیز چالشی برای امنیت این رژیم می‌داند.