پايگاه خبري تحليلي «پارس»- رژیم صهیونیستی در حال کمک به عناصر گروه تروریستی جبهه النصره برای تصرف مناطقی از لبنان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، ارتش لبنان فعالیت گروه های تروریستی را در مناطقی مانند عرسال ، عکار ، القاع ، رأس بعلبک و العرقوب زیر نظر دارد، و نیروهای مقاومت نیز در پستی ها و بلندی ها و مناطق نفوذپذیر مرزها مستقر هستند و آخرین خبرها حاکی از ائتلاف پنهان گروه تروریستی جبهه النصره با رژیم صهیونیستی است .

سایت خبری "الحدث نیوز" تأکید کرد که پرواز 3 فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز فرودگاه نظامی "ریاق" استان البقاع لبنان گزارش شده است، و ارتش نیز با ضدهوایی به سوی این پهپادهای متجاوز تیراندازی کرد و علاوه بر این هواپیماهای این رژیم در 24 ساعت گذشته چند بار حریم هوایی لبنان را نقض کردند و بر فراز خاک این کشور به پرواز درآمدند. 

رادیو " صدای لبنان " اعلام کرد: مأموریت هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیل تهیه نقشه هایی از مناطق مختلف لبنان و ارائه این نقشه ها به گروه های تروریستی فعال در سوریه خصوصاً جبهه النصره برای فراهم کردن زمینه تصرف فرودگاه ریاق و منطقه کفرزبد لبنان است .

فرماندهی ارتش لبنان نیز اعلام کرد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه ریاق به پرواز درآمد و ضدهوایی ارتش به سوی هواپیمای دشمن تیراندازی کرد .