پايگاه خبري تحليلي «پارس»- محسن سرخو در گفتگو با پایگاه خبری پارس گفت: خطوط مترو برون شهری به شهرهای اقماری جزء پروژه های دولت بوده مانند مترو فرودگاه امام خمینی(ره) که اگر اعتبارات آن تامین شود اوایل امسال و ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد.

عضو  کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر افزود: پیش بینی شده سال آینده خط مترو ورامین  به بهره برداری برسد اما باید گفت که  در خطوط داخلی این طور نیست که این خطوط  جزء طرح های داخلی دولت  قرار گرفته باشد.

وی اظهار داشت: یک کمکی هر سال دولت برای خطوط داخلی مترو  در بودجه می بیند که برای بودجه سال 94 باید دقت شود که بودجه مناسبی پیش بینی و پرداخت شود.
 
سرخو با بیان اینکه ما در بودجه شهرداری اعتبار این خطوط را دیدیم گفت: باید مابقی خط 3 امسال  تکمیل شود بخشی از خط 7 هم امسال به بهره برداری می رسد ، در سال 94 هم  مابقی خط 7 و قسمتی از خط 6 و نهایتا در سال 95 خط 6 هم باید تکمیل شود.

سرخو  با اشاره به اینکه ظرف 3 سال آینده این 3 خط باید تکمیل شود و  بودجه هم  برای این کار پیش بینی شده بیان کرد: در انتهای سال باید  نظر دهیم که در سال اول برنامه چقدر پیشرف داشتیم.