به گزارش پارس به نقل از  فارس: چهارمین نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، آمریکا و هماهنگ کننده 1+5 در هتل پله کوبورگ شهر وین آغاز شد و همزمان نیز معاونان ظریف با نمایندگان سه کشور اروپایی در 1+5 به رایزنی می‌پردازند.


در پنجمین روز رایزنی ها در وین در چارچوب دهمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای، لحظاتی پیش محمدجواد ظریف، جان کری و کاترین اشتون وزرای خارجه ایران، آمریکا و هماهنگ کننده 1+5 برای چهارمین بار از روز پنجشنبه تاکنون به گفت‌وگو پرداختند.

ظریف، اشتون و کری پنجشنبه شب پس از ورود وزیر خارجه آمریکا به وین یک دور مذاکره کردند که 2 ساعت به طول انجامید و دیروز -جمعه- نیز طی دو نوبت صبح و عصر چهار ساعت گفت‌وگو کردند.

ظریف و اشتاین مایر نیز قبل از نشست سه جانبه امروز کری، ظریف و اشتون، با یکدیگر دیدار و در حدود یک ساعت و 15 گفت‌وگو کردند.

همزمان با نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، آمریکا و هماهنگ کننده 1+5، نیز سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان ظریف در نشستی چهارجانبه با همتایان اروپایی در 1+5 به رایزنی می‌پردازند.

قرار بود رایزنی سه جانبه ظریف، کری و اشتون و همچنین معاونان ظریف و نماینده سه کشور اروپایی ساعت 17 به وقت محلی (19:30 به وقت وین) برگزار شود که به دلیل همزمانی با زمان اذان مغرب و اقامه نماز 15 دقیقه به تاخیر افتاد.