پايگاه خبري تحليلي «پارس»- گروهک تروریستی داعش، برای مداوای تروریست‌های زخمی خود، خون اهالی موصل درشمال عراق را به اجبار درون شیشه می‌کند!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، "عصمت رجب" مسئول شاخه چهاردهم حزب دموکرات کردستان عراق در نینوا اظهار داشت: در نتیجه افزایش حملات هوایی به مواضع داعش، این گروه ساکنان موصل را وادار می کند که برای اهدای خون به زخمی های تروریست این گروهک، به مراکز اهدای خون بروند.

رجب در گفتگو با شبکه تلویزیونی " روداوو" که برنامه های خود را به زبان کردی پخش می کند، گفت: عناصر مسلح داعش در موصل از چند روز پیش اهالی را به رفتن به بیمارستان ها برای اهدای خون به عناصر مسلح زخمی شده در حملات هوایی وادار می کند.

وی افزود که حملات هوایی تلفات و خسارت های بسیاری متوجه داعش کرده است و این گروه در ابتدا، از شهروندان می خواست که داوطلبانه برای اهدای خون بروند، اما اکنون آنان را وادار به رفتن به مراکز اهدای خون می کند.

این در حالی است که هواپیماهای ائتلاف بین المللی هر از گاهی با حملات هوایی مواضع گروه داعش را در مناطق مختلف استان نینوا قرار می دهد و در نتیجه این حملات ده ها نفر از عناصر داعش کشته و یا زخمی شده اند.

عراق از دهم ژوئن (اواسط خرداد) با وضعیت امنیتی فوق العاده مواجه است و عملیات نظامی امنیتی برای بیرون راندن عناصر داعش از مناطق تحت سلطه این گروه دراستان های نینوا و صلاح الدین درجریان است و در استان الانبار نیز عملیات نظامی برای مقابله با داعش اجرا می شود.