پايگاه خبري تحليلي «پارس»-رييس سازمان صدا و سيما انتخاب شده و بعد از تاسوعا و عاشوراي حسيني معرفي خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، همچون علي لاريجاني دو دوره رياست 5 ساله عزت الله ضرغامي نيز بر صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران پايان يافته است و از ارديبهشت ماه سال جاري اين جايگاه مهم فرهنگي خود را براي مديري جديد آماده مي كند و شاخص هاي تعيين شده براي رياست صدا و سيما كه در قالب كارگروهي به رهبر معظم  انقلاب، ارايه شده مصداق خود را يافته است.

هر چند نهادهاي مربوطه نيز در مورد افرادي كه در معرض بررسي اين شاخص ها بودند استعلامات لازم را ارايه كرده اند ولي در نهايت يك نفر از ميان 9 نفري كه نهادهاي مربوطه گمانه زني مي كردند به عنوان رييس سازمان صدا و سيما انتخاب شده است.

برخي خبرها حكايت از آن دارد كه بعد از ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني، در 16 آبان ماه، حكم رياست جديد سازمان صدا و سيما اعلام خواهد شد.

همايش «افق رسانه» تقريبا هر دو ماه يكبار جهت هماهنگي تمامي مديران رسانه ملي برگزار مي شود در آخرين جلسه اين همايش كه شنبه هفته جاري(سوم آبان) برگزار شد مديران مياني سازمان صدا و سيما در خوش و بش با «محمد سرافراز» معاون برون مرزي، رياست جديد اين سازمان را تبريك مي گفتند.

reisjamjam (2)

در بخش دیگر این مراسم به پخش بخش کوتاهی از مجموعه «خوش رکاب» با بازی مجید صالحی اختصاص داشته که تا به حال بارها از شبکه‌های مختلف به روی آنتن رفته است. ضرغامی با عنوان اینکه این کلیپ کوتاه را ببینید تا خستگی‌تان در برود، اقدام به پخش آن کرد.

در این بخش، مجید صالحی در حال تمییز کردن کامیون (خوش رکاب) نشان داده شد آن هم در حالی که صالحی می‌گفت: عزت وقت رفتنه... آخه دست هم خیلی زیاد شده... پس از پخش این بخش ضرغامی به مزاح گفت واقعا هم آن قدر دست زیاد شده که کار تصمیم‌گیری را سخت کرده است.

reisjamjam (1)

با وجود اينكه همه گمانه زني ها اكنون متوجه «سرافراز» است ليكن همچنان از «غلامعلي حدادعادل»، «حسين محمدي»، «عليرضا زاكاني»، «علي دارابي» و «علي عسگري» به عنوان گزينه هاي مطرح براي رياست صداو سيما در محافل غير رسمي نام برده مي شود.

گفته مي شود از عزت الله ضرغامي نيز خواسته شده بود تا گزينه هاي پيشنهادي خود مبتني بر معيارهاي تعيين شده را ارايه نمايد كه وي سه نفر از مديران رسانه ملي را به عنوان پيشنهاد مطرح كرده بود.

«محمد سرافراز» معاون برون مرزي، «علي دارابي» معاون سيما و «علي عسگري» معاونت توسعه و فناوری رسانه؛ گزينه هاي مدنظر ضرغامي بوده اند.