به گزارش پارس به نقل از میزان، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان سفر رییس‌جمهور به استان زنجان تمام برنامه‌ها به صورت فشده و در طول یک‌ وز انجام شد تا رییس‌جمهور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی کنی حضور داشته باشد.

وی افزود: تمامی برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به جز بازدید از کارخانه فولاد در جریان سفر به استان زنجان انجام شد. معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: سفر رییس‌جمهور به استان زنجان تا پاسی از شب طول کشید و وی ساعت ۲ بامداد در تهران بودند تا به مراسم تشییع پیکر رییس فقید مجلس خبرگان رهبری برسند.

شریعتمداری با بیان اینکه سفر به استان کرمان در دستور برنامه‎های آینده دولت یازدهم قرار دارد گفت: هنوز تصمیم قطعی درباره این انجام این سفر گرفته نشده و جزئیات آن در زمان مشخص اعلام خواهد شد.

وی درباره شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی تاکید کرد: این شخصیت بزرگواردر تربیت نیروی انسانی و توسعه اخلاق در کشور و در عرصه علمی نقش تاثیرگذاری داشت. شریعتمداری تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی کنی به مفهوم اعتدال اعتقاد داشت و فردی مردمی بود که تجلی این موضوع در حضور مردم در مراسم تشییع وی نمایان شد.