به گزارش پارس به نقل از فارس، «حنین زعبی» سربازان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را با تروریست‌های داعش مقایسه کرد و گفت، خلبانی که فلسطینی‌ها را بمباران می‌کند از کسی که با چاقو سر یک نفر را می‌برد، کمتر تروریست نیست.

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل»، این نماینده عرب اسرائیلی از حزب «بلد» در کنیست (پارلمان اسرائیل) به کانال ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، آنها یک به یک را با چاقو می‌کشند، اما در وزارت جنگ اسرائیل، با فشردن یک دکمه، ده‌ها تن از فلسطینی‌ها را می‌کشند. زعبی افزود: «هر چند نظامی اسرائیلی هنگام بمباران در هواپیما می‌ماند و قربانی خود را نمی‌بیند، اما او نسبت به فردی که با چاقو سر می‌برد، کمتر تروریست نیست. فردی که با اجساد فلسطینی‌ها عکس می‌گیرد و لبخند می‌زند، نسبت به کسی که با چاقو سر می‌برد، کمتر تروریست نیست. با بمباران افراد بیشتری کشته می‌شوند تا با چاقو.»

به باور این نماینده کنیست، جنگنده‌های M۱۶، تانک‌ها و بمباران هوایی که صدها تن را به کشتن می‌دهند، کشنده‌تر از چاقو هستند. زعبی بیان کرد، «تروریست‌ها آنجا با چاقو عکس می‌گیرند و اینجا با اجساد عکس می‌گیرند و لبخند می‌زنند. هر دو آنها ارتش قاتلان هستند که هیچ محدودیت و خط قرمزی ندارند.»