پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهار نظر اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ساز و کارهای حاکم بر رسانه ملی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و زیر نظر هاشمی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، مستقر در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بیژن نوباوه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفتگو با پارس در خصوص وضعیت فرهنگ کشور در سال فرهنگ اظهار کرد: فرهنگ کشور در بخش های مختلف با مشکلات مفاوتی دست به گریبان است.

وی افزود: فاصله گرفتن از ارزش های انقلاب اسلامی وضعیت فرهنگ کشور را متزلزل کرده است و فرهنگ عمومی کشور برای  خروج از این وضعیت نیاز به یک عزم جدی دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه تعامل دولت یازدهم با مجلس شورای اسلامی هم گفت: تعامل دولت و مجلس در چارچوب قانون اساسی در جایگاه مناسبی قرار دارد و هیاهوی اخیر برای استیضاح وزیر علوم خدشه ای به فعالیت دولت وارد نکرد.

نوباوه تحقق شعار امسال را مستلزم عزم جدی دولت در هر دو بخش فرهنگ و اقتصاد دانست و تصریح کرد: فرهنگ عمومی کشور و همچنین اقتصاد کشور با چیزی که مطلوب است و مقام معظم رهبری از آن انتظار دارد فاصله گرفته است و برای این کاهش این فاصله باید عزم جدی صورت بگیرد.

نماینده ناظر در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در پایان در خصوص انتقاد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از نگرش و سازو کارهای موجود بر سازمان سداوسیما گفت: این انتقاد بی مورد است زیرا برادر ایشان مدتها رئیس سازمان صداوسیما بوده است و بسیاری از ساز و کارهای حاکم بر این سازمان تحت نظارت در مجمع تشخیص مصلحت نظام ایشان نوشته شده است.