برنامه «شب خاطره» که هر ماه در حوزه هنری برگزاری می‌شود،‌ با یاد و خاطره شهدا و خانواده های قربانیانی همراه خواهد بود که با خون خود درخت تنومند و با شکوه انقلاب اسلامی ایران را سیراب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، برنامه هر ماهه «شب خاطره» حوزه هنری، این بار دفتر خاطرات قربانیان ترور جمهوری اسلامی را با همکاری دبیرخانه دائمی بزرگداشت قربانیان ترور «فصل مظلومیت» و مؤسسه راهبردی دیده‌بان ورق می‌زند.

در این مراسم که ساعت 17:30 پنجشنبه 6 شهریور در حوزه هنری برگزار خواهد شد، با حضور آقایان «شاه‌کرم»، «انتظامی» و «دست باز» برگی از تاریخ و سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را که با بیش از 17 هزار شهید ترور، بزرگترین قربانی حقوق بشر است، بازخوانی خواهد شد.

همچنین مستند بازسازی شهادت سه تن از شهدای نیروی انتظامی که چند ماه پیش به دست گرو‌هک‌های تروریستی به شهادت رسیدن با نام «به کدامین گناه» در این مراسم رونمایی خواهد شد. این مستند به سفارش گروه سیاسی شبکه خبر، همکاری موسسه راهبردی دیده‌بان و با کارگردانی و تهیه کنندگی ایمان گودرزی تهیه و تولید شده است.

دویست و چهل و نهمین برنامه شب خاطره ساعت 17:30 پنجشنبه 6 شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری، واقع در تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه مندان در این برنامه آزاد است.