به گزارش پارس به نقل از ایسنا، نماینده مردم تهران طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه ما یقین داریم گرگ خونخوار و گاو شاخدار زبان منطق نمی‌فهمد گفت:‌ با گفت‌وگو و منطق استیفای حق مظلوم امکان‌پذیر نیست و امیدواریم پس از مذاکرات جاری که رهبری نیز به آن خوشبین نیستند به اصل مسلم عقلی واقف گردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اظهارات اخیر وزیر نفت در مورد اینکه دوران بخور بخور تمام شده است گفت:‌ حافظه تاریخی وزیر را اشارت می‌دهم به اینکه تنها وزیری که از دولت قبل در این دولت به کار گرفته شده است جناب آقای قاسمی است و اگر در دوران وزارت ایشان بخور بخور بوده است شما زیر سوال می‌روید.

وی افزود: آقای زنگنه به شما یادآوری می‌کنم که دوران همان بخور بخوری که گفتید کاری شد که امروز هوای تهران به جای اینکه دوبرابر آلوده باشد نصف آلوده است و با شهامت آن مرد که رفته است در اجرای سهمیه‌بندی بنزین امروز به جای 140 میلیون لیتر بنزین 70 میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود و طرح آن مرد دوران بخور بخور باعث شد امروز 20 میلیارد دلار بنزین کمتر سوخته شود.

کوچک زاده مدعی شد: در زمان تو قراردادی منعقد شد که در آن قیمت گاز 17.5 دلار در هزار متر مکعب به امارات داده شد و در همان زمان قطر به امارات گاز 65 دلاری می‌فروخت و این همان قراردادی است که حسن روحانی طی نامه‌ای از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مطرح کرد که آیا کرسنت دارای اعتبار برای عقد قراردادی چند صد میلیون دلاری است و آیا این قرارداد با قرارداد فروش گاز به دوبی موسوم به پروژه دلفین مقایسه شده است؟

وی تصریح کرد: دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی در نامه خود درباره قرارداد کرسنت نکات مثبت و منفی را برای آن برشمرده است و در پایان آن نامه به وزیر فعلی نفت گفته است این قرارداد در شرایط فعلی هیچ منفعت اقتصادی برای ما نخواهد داشت.

 

نماینده مردم تهران در پایان خطاب به وزیر نفت گفت: آقای بخور بخور امروز در دادگاه‌های بین‌المللی می‌خواهد از جیب ملت ایران میلیاردها دلار پول به خاطر قراردادی که بسته است بپردازد و حالا قضاوت باید کرد که در دوران آن مرد که رفت بخور بخور بوده یا شما که این همه مدعی و پررو هستید.