به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی با اشاره به توان حزب‌الله لبنان در مقابله با اسرائیل، گفت: این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است و امروز دیگر دشمنان نمی‌توانند در کیلومترها دورتر بنشیند و بر ملت‌های مسلمان حکمرانی کنند.

وی با تاکید بر لزوم دفاع از ممالک اسلامی در مقابل دشمنان، به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در آن منطقه اشاره کرد و افزود: جنگ غزه آغاز و مقدمه فروپاشی اسرائیل است.

سلامی که در مراسم شبی با شهدای مهرانشهر سخن می‌گفت، در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شد: ملت ایران در اوج نابرابری‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی توانست هشت سال پیاپی از آرمان‌های مقدس خود دفاع کند و ذره‌ای از خاک خود را به دشمنان قسم خورده نظام واگذار نکند و این اتفاق در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در 36 سال گذشته در هر لحظه سناریو و برنامه‌ای جدید برای نابودی ملت ایران در سر پرورانده‌اند اما به لطف خداوند، هوشیاری ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تمام آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به نفوذ انقلاب ایران در سایر کشورها و تأثیرگذاری آن بر ملت‌های مسلمان نیز اظهار کرد: امروز دشمنی که قصد فتح دنیا را داشت، در میان سیم‌های خاردار اطراف خود حبس شده و این نتیجه اقدامات هوشیارانه مسلمانان جهان بوده است.

سلامی همچنین با اشاره به منزلت شهدا، تصریح کرد: شهدا سند ارزنده آبرو و عزت ملت ایران هستند و به تمامی دنیا و جهانیان نشان دادند که اگر ملت ایران برای امام خود اشک می‌ریزد، یک وفاداری حقیقی است و با تمام وجود از آنها دفاع می‌کند. شهدا نشانه شکوه و عظمت ملت سربلند ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان، بر لزوم شکرگزاری نعمت‌های خداوند تاکید کرد و گفت: اگر ملتی شکر نعمت‌های خود را به‌جا نیاورد آن‌ها را از دست خواهد داد.