به گزارش پارس روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت ؛ ابراهیم اصغرزاده از اعضای شورای شهر اصلاح‌طلب تهران در دوره اصلاحات بود. تقسیم این شورای شهر اصلاح‌طلب به دو گروه 7 و 8 نفره باعث ماه‌ها درگیری‌های آزاردهنده برای مردم شد و سرانجام به خاطر آبروریزی‌های گسترده توسط دولت و وزارت کشور اصلاح طلبان منحل شد.
اصغرزاده در حالی که پیش از این گفته بود اصلاح طلبان به دولت فعلی به چشم رحم‌اجاره‌ای نگاه می‌کنند، در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته است: مأموریت اصلی دستگاه دیپلماسی باید این باشد که ایران را به کشوری پیش‌بینی پذیر و قابل اتکا در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای تبدیل کند. اما اگر تیم دولت بخواهد مثل تیم‌های فوتبالی بازی کند که به رغم بهره‌گیری از ستاره‌های زیاد در ترکیب خود یا وجود نیمکت ذخیره‌های پروپیمان قادر به گلزنی نیست چه سود.
وی ادامه داد: به نظرم دولت دکتر روحانی اگر قادر به گلزنی نیست لااقل خوب بازی کند. الآن فرصت مناسبی است تا آنکه دولت روحانی در داخل کشور برای اجرای حقوق شهروندی اولویت قائل گردد و براساس سوگندی که خورده است در مقابل هر اقدام فراقانونی و مغایر حاکمیت ملی واکنش نشان دهد.
افراطیون مدعی اصلاحات یک دهه قبل نیز با دوگانه‌سازی حاکمیت، باعث ناکارآمدی دولت و مجلس اصلاحات شدند به نحوی که مردم به اعتبار انزجار از آنان حاضر نشدند در چند انتخابات مجلس، ریاست‌جمهوری و شوراها به اصلاح‌طلبان رأی بدهند. در انتخابات سال گذشته نیز نامزد اصلاح‌طلبان (عارف) براساس اعلام خود آنها (کسانی چون نجفی) بیش از 8 درصد رأی نداشت.
با این وصف باید از آقای اصغرزاده و امثال وی پرسید که دولت با وجود سرباری افراطیون مدعی اصلاحات چگونه می‌تواند خوب بازی کند چه رسد به اینکه بخواهد گل بزند؟
اصغرزاده در مصاحبه خود همچنین خواستار دیدار روحانی با اوباما در سفر، سازمان ملل شد و گفت: ملاقات با اوباما هم در سازمان نه‌تنها برای ایران بلکه برای منطقه بسیار مفید خواهد بود