پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- ایرج ندیمی گفت: فراکسیون اعتدال در مقابل فراکسیون رهروان نیست.

ایرج ندیمی نماینده اصلاح طلب مجلس به پایگاه خبری تحلیلی «پارس» گفت: من سه شنبه هفته گذشته در جلسه فراکسیون اعتدال شرکت کردم. تشکیل فراکسیون اعتدال به این معنی نیست که می‌خواهند در مقابل فراکسیون رهروان قرار بگیرند.

وی افزود: ایجاد فراکسیون اعتدال به معنای انشعاب نیست زیرا می‌دانیم تنها برنده چنین انشعابی فراکسیون اقلیت مجلس خواهد بود. اگر رهروانی‌ها ضعیف شوند مجلس به سه فراکسیون ضعیف تقسیم می‌شود که در این صورت ممکن است معادلات به نفع فراکسیون اقلیت فعلی تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه تشکیل این فراکسیون را انشعاب نمی دانید گفت: هر دو فراکسیون می‌توانند برای خود در هیأت‌رئیسه کرسی تعریف کنند اینها نگران‌کننده نیست آنچه نگران‌کننده است تقسیم و انشقاق است که به جدایی و رودررویی بینجامد که چنین چیزی فعلا به هیچ‌وجه مطرح نیست و احتمالا آقای پزشکیان و تاجگردون، برای همگرایی بیشتر نامزد فراکسیون اعتدال و رهروان خواهند بود در مقابل از نامزدی آقای لاریجانی به طور قاطع حمایت می کنیم.

وی افزود: در مورد فراکسیون اکثریت چند انتظار از بیرون وجود دارد و چند انتظار از درون، از بیرون مجلس مردم می‌گویند اگر شما منتخب ما هستید دولت هم منتخب ماست و دلیل ندارد منتخب در برابر منتخب بایستد. حمایت از ریاست آقای لاریجانی توسط نمایندگان نزدیک به دولت موجب تقویت روابط دولت و مجلس است.