به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجو از مشهد؛ در پی انتشار خبر سخنرانی هادی خانیکی، از حامیان فتنه ۸۸ در دوازدهمین همایش نمایندگان مدیران نشریات دانشجویی کشور که قرار است از امروز به مدت سه روز در مشهد برگزار شود، وزارت علوم از دعوت وی عقب نشینی کرد.

 

دوازدهمین همایش نمایندگان مدیران نشریات دانشجویی کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد از امروز به مدت سه روز در هتل میثاق این شهر برگزار می شود که طی آن  سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی و  میرزایی، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم سخنرانی می کنند.

 

روز گذشته در برخی از اخبار حکایت از آن داشت که هادی خانیکی، از فعالان فتنه ۸۸ در این همایش به عنوان سخنرانی ویژه دعوت شده است؛ در سین اعلام شده روز گذشته از سوی دانشگاه فردوسی ساعت ۱۶  تا ۱۷: ۳۰ روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه برای سخنرانی در نظر گرفته شده بود، اما نامی از  سخنران در سین قید نشده بود که دیروز خبرها حاکی از حضور هادی خانیکی در این همایش به عنوان سخنران ویژه داد.

 

امروز سین اعلام شده از سوی دانشگاه فردوسی مشهد با تغییراتی همراه بود که به جای سخنرانی روز پنجشنبه، چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶  تا ۱۷: ۳۰ معرفی کاندیداها از ساعت ۱۶  تا ۱۹ قرار داده شده است.

 

طبق دستورالعمل اجرایی نشریات دانشگاهی، همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی به منظور انتخاب نمایندگان آنها  برای شرکت در جلسات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار می شود و مدیر مسئول منتخب لازم است در جلسات شورای مرکزی ناظر که در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل می شود، حضور داشته باشد.

 

کاندیداها باید حتما مدیر مسئول نشریه بوده و حداقل دو ترم از تحصیل ایشان بدون احتساب ترم جاری باقی مانده باشد و نشریه آنها در یکسال قبل از انتخابات حداقل یک شماره منتشر شده باشد.