« پایگاه خبری تحلیلی پارس» - حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب گفت: آقایان مدعی اصلاح طلبی از رئیس جمهور انتظار حلقه به گوشی دارند و مدام حمایت شان در انتخابات را به رخ دولت می کشند.

به گزارش « پایگاه خبری تحلیلی پارس» ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: خداوند در قرآن خطاب به پیامبر (ص) می فرمایند « بدان، منحرفان از یهود و نصارا از تو راضی نمی شوند، مگر اینکه کاملا خط آنان را ادامه دهی و دیگر خودت نباشی» اصولا جریاناتی که به دنبال حق و واقعیت نیستند همین طور هستند.

وی افزود: آقایان مدعی اصلاح طلبی از رئیس جمهور انتظار حلقه به گوشی دارند و مدام حمایت شان در انتخابات را به رخ دولت می کشند. اصلاح طلبان می خواهند رئیس جمهور کاملا طبق نظر آنان عمل کرده و اگر یک میلی متر از خط آنان تخطی کند، تابلوی ناتوانی دولت را بالا می برند.

وی اضافه کرد: حمایت اصلاح طلبان از دولت موقتی است و چنانچه این حمایت ناقض منافع گروهی شان باشد، دست خواهند کشید.  

طائب خاطرنشان ساخت: مدعیان اصلاحات چنان کارنامه سیاه و خائنانه ای در فتنه ۸۸ به منصه ظهور رساندند که خودشان می دانند اگر بیش از این حرف زده و مطالبات خود را مطرح کنند هم آقای روحانی را در جامعه خراب کردند و هم فاصله خود با مردم را زیادتر خواهند کرد.  

وی افزود: گرفتاری های اقتصادی که الان کشور با آن دست به گریبان است، نتیجه کار اصلاح طلبان است. چرا که زمینه بسیاری از تحریم ها خیانتی بود که اصلاح طلبان در سال ۸۸ کرده و مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری شدند.  

وی اضافه کرد: این جریان اگر سکوت می کنند، نه از باب نگهداشتن حریم آقای روحانی بلکه می دانند اگر بیشتر حرف بزنند روسیاهی که در سال ۸۸ برای خود ایجاد کردند برای مردم تداعی می شود و فاصله شان با مردم بیش از گذشته می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر روحیه طلبکاری جناح اصلاح طلب گفت: دولت نمی تواند مدعی شعار اعتدال باشد و از آن طرف خود را به جناح اصلاح طلب بدهکار بداند. به اعتقاد من این یک معضل و چالش برای دولت یازدهم است که منجر به ناتوانی در کار نیز می شود.

وی افزود: اصولا باید بپذیریم گرایش به یک جریان خاص با بهره گیری از توان های موجود مخالف است. یعنی توان موجود بین همه پخش شده است. اگر کسی خود را در نقطه خاصی متوقف کرد بسیاری از نیروها را از دست می دهد.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من در مرحله اول دود این سیاست به چشم مردم می رود و بعدش هم به چشم خود دولت می رود. دولت آقای روحانی هم باید بداند که اصلاح طلبان تعهدی درباره پذیرش آثار عملکرد دولت وی ندارند و چنانچه دولت عملکرد موفقی برجا بگذارد، آنان برای خود کف می زنند و اگر دولت، کارنامه موفقی ارائه نکرد، مدعی می شوند دولت خوب از این جناح استفاده نکرد.  

طائب تاکید کرد: اصلاح طلبان در قبال عملکرد دولت روحانی هیچ گاه خود را مسئول و پاسخگو نمی بینند. بنابراین اگر آقای روحانی سرنوشت دولت خود را به این جناح گره بزند، اوست که ضرر می کند.