پایگاه خبری تحلیلی « پارس» - شورد و بائر در مصاحبه با روزنامه « دیلی میل » از یک رابطه خاص در اوین پرده برداشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، سارا شورد و شین بائر در مصاحبه با روزنامه انگلیسی « دیلی میل» از یک رابطه خاص در زندان اوین پرده برداشتند.

shonbaerfet (3)

‫سارا شورد و شین باور در مصاحبه با این روزنامه بریتانیایی گفته اند: « وقتی در زندان اوین بوده اند، یک بار مأمور زندان، کلید سلول بائر را جا گذشته است و آنها از این فرصت که آن را مناسب توصیف کرده، استفاده کرده اند و شب با هم رابطه جنسی بر قرار کرده اند»  

شورد در ادامه گفتگو   با این روزنامه که متعلق به حزب محافظه کار انگلیس است افزوده: « آن رابطه جنسی نقش مهمی در تقویت روحیه من و شین داشته است! »

shonbaerfet (2)

لازم به ذکر است این دو آمریکایی (سارا شورد و شین بائر) ، پس از آزادی از زندان و عزیمت به آمریکا در ۵ می ۲۰۱۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰) در سانفرانسیسکو با یکدیگر ازدواج کردند.

aroshonba (2)

سارا شورد شین بائر و جاشوا فتال سه آمریکایی هستند در ۸ مرداد ۱۳۸۸ در مرز ایران و عراق در استان کردستان توسط نهادهای انتظامی و امنیتی کشورمان به دلیل ورود غیرقانونی به خاک ایران و جاسوسی دستگیر شدند. در نهایت این سه نفر مجرم آمریکایی هر کدام با قرار وثیقه ۵۰۰ هزار دلاری در شهریور ۱۳۹۰ آزاد شدند.

سارا شورد شین بائر و جاشوا فتال چندی پیش کتاب خاطرات خود را با عنوان باریکه ای از نور (A Sliver of Light) منتشر ساختند که در آن توضیح می دهند چگونه در زندان « اوین» ایران با برخورد خوب نگهبانان و امتیازها و امکانات ویژه استقبال شده اند. کتاب که نوشته هر سه نفر است، زندگی زندانیان در زندان و در نهایت آزادی آن ها را تشریح می کند.

shonbaerfet (1)

سه آمریکایی زندانی در ایران" توضیح می دهد که چگونه این سه نفر در زندان « اوین» ایران با برخورد خوب نگهبانان و امتیازها و امکانات ویژه استقبال شده اند. کتاب که نوشته هر سه نفر است، زندگی زندانیان در زندان و در نهایت آزادی آن ها را تشریح می کند.

سه گردشگر در کتاب خود علاوه بر تجربیات خود، درباره غذاهای فوق العاده خاورمیانه ای، تأثیرات زندگی در سلول انفرادی بر ذهن انسان، و روش های مخفیانه ارتباط زندانیان با یک دیگر نیز می نویسند.  

aroshonba (1)

همچنین شورد در گفتگو با پایگاه آمریکایی « مین پست» تاکید می کند: « غذا و برخورد در زندان اوین فوق العاده بود… از سیاست آمریکا در خاورمیانه خسته شده ایم… آمریکا بیش از هر کشوری در دنیا زندان و زندانی دارد»

aroshonba (3)