به گزارش پارس، رئیس سازمان زندان ها با اشاره به دیدار زندانیان بند ۳۵۰ با خانواده هایشان گفت: عامل انتقال اخبار داخل این بند به شبکه های معاند نظام از سوی ماموران زندان شناسایی شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان ها در گفتگو با مهر اظهار داشت: همان طور که پیش از این گفتم هیچگونه درگیری در بند ۳۵۰ بازداشتگاه اوین رخ نداد و تنها یک بازرسی نوبتی صورت گرفته است. خبر درگیری میان زندانیان و همکاران ما صحت ندارد و دروغ هایی است که جبهه معاند نظام انجام می دهد.

رئیس سازمان زندان ها تاکید کرد: پس از بازرسی از بند ۳۵۰ زندان اوین برخی زندانیان برای جو سازی اخباری خلاف واقع را به رسانه های مخالف نظام انتقال دادند. پس از انتشار این اخبار خلاف واقع زندانیان به راحتی با خانواده هایشان تماس تلفنی داشته و دیروز با آنها دیدار حضور داشتند. خانواده زندانیان پس از دیدار با زندانی خود متوجه خلاف واقع بودن این اخبار شبکه های مخالف نظام شدند.

وی با اشاره به شناسایی عامل انتشار این اخبار غیرواقعی به خارج از زندان گفت: پس از انتشار این اخبار موضوع را در زندان رصد کرده و عامل انتشار این اخبار خلاف واقع را شناسایی کرده و او را به مقام قضایی معرفی کردیم. ما هر وقت به اقدامات مجرمانه ای در زندان برسیم موضوع را تعقیب کرده و موضوع را به مرجع قضایی گزارش می دهیم.

کشف چندین مورد وسایل ارتباطی در حالی از سوی اسماعیلی تائید می شود که وی حتی تاکید دارد: در این بازرسی برخی خط های ارتباطی با شبکه های مخالف نظام کور شد اما هنوز تعدادی خط ارتباطی وجود دارد.

در هیمن رابطه کبری آسوپار خبرنگار اصولگرا در مطلبی تحت عنوان « ما باید از سازمان زندان ها شاکی باشیم! » نوشت:

این وضعیت اداره ی زندان ها واقعاً جای زیر سوال بردن سازمان زندان ها را هم دارد. اینکه از داخل بند امنیتی زندان اوین تبلت و موبایل (آن هم به تعداد بالای ۱۰ تا و نه یکی دوتا! ! ) و سی دی و مشروبات الکلی و چاقوی دست ساز کشف شده و تازه همه ی اینها بعد از امتناع زندانیان دو اتاق و شکستن شیشه ها توسط زندانیان این دو اتاق باشد و تازه تر همان شب و بعد از این اتفاق، طرف از داخل بند با بی بی سی فارسی مصاحبه ی مستقیم داشته باشد، یعنی آنجا هتل است یا زندان؟ !

الان باید سازمان زندان ها را مورد بازخواست قرار داد که آیا معلوم است در اوین چه خبر است؟ یعنی یک زندان را هم نمی توانید ورودی و خروجی اش را کنترل کنید؟ ! یکی از آن دو اتاق مربوط به زندانیان گروهک رجوی بوده؛ یعنی این تروریست ها را هتل برده اید یا زندان؟ خودتان را مسخره کرده اید یا ما را؟ ! خب بگذارید آزاد باشند؛ بدنامی اش هم برای جمهوری اسلامی نباشد دیگر!

حالا اطلاع رسانی دیرهنگام تان در این زمینه هم بماند!