به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی شامگاه امروز شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب با بیان اینکه پیشنهاد خود را در خصوص تشکیل جبهه واحد بزرگان اصلاح طلب داده است، اظهارداشت: به آقایان پیشنهاد دادیم که از هر ۱۰ حزب اصلاح طلب جبهه ای تشکیل شود که ۳ الی ۵ نفر مانند خاتمی، عارف و هاشمی رفسنجانی به عنوان محور قرار گیرند، زیرا اصلاح طلبان نظرشان به آنها معطوف است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: در صورتی که این جبهه تشکیل شود ما در انتخابات پیروز خواهیم شد، همچنین ریش سفیدهای اصلاح طلب نباید فکر کنند، حاکم هستند.

وی با بیان اینکه حزب نماد هوش و چشم مردم است، افزود: احزاب باید جنبه آموزشی خود را تقویت کنند البته مسئولان نباید در قبال تخریب با تساهل و تسامح برخورد کنند.

منتجب نیا در ادامه مدعی شد: اکثریت جامعه با اصلاح طلبان هستند، هم اکنون نظر اکثریت جامعه به جناح اصلاح طلب است و من حتی مدعی شده ام در یک خانواده که اعضای آن اصولگرا هستند، نیز اصلاح طلب وجود دارد.

وی با بیان اینکه دولت نیاز به حمایت اصلاح طلبان دارد، یادآور شد: اگر اصلاح طلبان حمایت خود را از دولت دریغ کنند برای دولت مشکل ایجاد خواهد شد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه رسانه های منتقد دولت نیز باید از آزادی برخوردار باشند، گفت: همانطور که رسانه های حامی دولت از آزادی برخوردارند باید این آزادی برای منتقدان دولت نیز وجود داشته باشد، ما در پی دفاع از دولت یازدهم نیستیم اما به نظر ما باید یک تفکیک بین انتقاد و تخریب باشد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه به حمایت اصلاح طلبان از روحانی پرداخت و افزود: شخص رئیس جمهور نامزد اول، دوم و حتی سوم اصلاح طلبان نبود اما ما به جایی رسیدیم که به گزینه آقای روحانی قانع شدیم و نباید القاء کنیم که رئیس جمهور اصلاح طلب است.

وی خاطرنشان کرد: روحانی که به عنوان نامزد مد نظر ما مطرح شد، اصولگرا هم نبود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان این نشست با تأکید بر اینکه نظر بزرگان اصلاحات نباید به کسی تحمیل شود، خاطرنشان کرد: اعتقاد من بر این است که در مورد شورای مشورتی اصلاح طلبان هر کدام از آقایان نظر خودشان را داشته باشند.