به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس دکتر علیرضا زاکانی صبح امروز بار دیگر به انتشار سند تفاهمنامه ۵۰۰ میلیون  تومانی هفته نامه پنجره با سازمان تبلیغات اسلامی واکنش نشان داد و در مطلبی  با عنوان « پاسخ به یک شبهه» نوشت:

چندی قبل و در زمان انتخابات ریاست جمهوری در مورد اینجانب سندی پخش شد که اسباب حیرت بنده از بی تقوایی عده ای را فراهم کرد که البته پیرامون آن بنده کلیاتی را بیان کردم و پنجره نیز توضیح مبسوطی را منتشر کرد ولی چند ماه پیش در کمال تعجب دیدم در صحن علنی مجلس به تعداد نمایندگان ورقه آن را تکثیر کردند و روی میزها گذاشتند که البته یکی هم نصیب بنده شد و تبعات آن سوولات متعدد دوستان نماینده از اینجانب و پاسخ تکراری من بود.

به دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس مراجعه کردم و پیرامون دو موضوع خواهش کردم،  

الف) به مسوولان مجلس بگویند چه کسی در صحن مجلس که چندین دوربین دارد این کار را کرده است و مقصودم را هم به آقای دکتر گفتم که می خواهم به وی بگویم که ای کاش از خودم می پرسیدی و این کار نادرست را نمی کردی، می خواستم با توضیحاتم روشنش کنم و دیگر هیچ، دکتر لاریجانی همان جا دستور کتبی داد ولی بعد از گذشت ماه ها با مراجعات مکرر به دکتر لاریجانی، دفتر وی و حراست هنوز پاسخی نگرفتم!  

ب) در خصوص اظهارات مدیر اداری مجلس پیرامون پیشنهاد کمک حلقه انحرافی برای حضور در انتخابات مجلس ۹ و نپذیرفتن وی (دو بار ایشان به بنده گفته بود) که قبلاً بیان نموده بودم و با کمال تعجب روابط عمومی مجلس تکذیب کرده بود، که با عنایت به غیر متعارف و خلاف بودن آن از آقای لاریجانی درخواست کردم که یک نفر از هیات رییسه را مامور رسیدگی کند و ایشان دکتر دهقان را صدا زد و به وی گفتند این موضوع را دنبال کند. بعد از جلسه دکتر دهقان با بنده و مدیر محترم اداری، آقای دهقان صدق گفته بنده را تایید و به آقای لاریجانی منتقل نمود ولی باز جبران نشد و یا شاید دیگر نیازی به آن ندیدند، گرچه برای تنویر افکار عمومی هنوز بنده منتظر اعلام آن هستم.

غرض بیان از این دست اتفاقاتی است که ریشه ایمان را می سوزاند و به اخلاق و بنیان ما آسیب می زند. النجاة فی الصدق

۱. این تفاهم نامه بنا به بیان مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی برای تامین مطالب و در راستای ماموریتش تنظیم شد و حتی در روزی که در سازمان صحبت شد برای بنده سووال پیش آمد و دوستان مطالبی را که حکایت از وظایف قانونی سازمان در این خصوص بود را نشانم دادند.

۲. بعلت عدم تامین منابع و به مشکل خوردن سازمان تبلیغات این تفاهم نامه همانگونه که در متن آن آمده است عملی نشد و کاری صورت نگرفت که مجله پنجره بخواهد پیرامون آن پولی دریافت کند.

۳. چندی قبل به مزاح به ریاست محترم سازمان گفتم خدا را شکر که این تفاهم نامه عملی نشد اگر این قرارداد عملی شده بود…

بنا بر بیان نورانی معصومین علیهم السلام خیانت کننده، اهل خوف خواهد بود.