پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، رییس جمهور، جهانگیری را مامور بررسی و تعیین وضعیت نعمت زاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، حسن روحانی رییس جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول را مامور بررسی و تعیین وضعیت محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت کرد.

براساس بررسی های صورت گرفته این کمیته، « محمدرضا نعمت زاده دیگر در وزارت صنعت، معدن و تجارت، نبایستی بماند لیکن در مورد برکناری وی بایستی قدری تامل کرد که مانند دولت گذشته تلقی نشود»

بر این اساس برخی تلاش دارند هزینه برکناری وزرا از جمله نعمت زاده را از دوش دولت بردارند و مجلس در این زمینه با ابزار استیضاح این هزینه را متحمل شود. در عین حال که پروژه تقابل مجلس و دولت و مظلوم نمایی مسوولین دستگاه اجرایی، پررنگتر خواهد بود.

تیم همراه معاون اول رییس جمهور،   گزینه اول خود را « اسحاق جهانگیری» می دانند چرا که در ستاد ریاست جمهوری نمی توانند فعالیت صنعتی و اقتصادی داشته باشند.

البته علاوه بر اسحاق جهانگیری از رضا ویسه رئیس اسبق سازمان گسترش (و معاون فعلی جهانگیری) و مؤذن زاده رئیس اسبق سازمان توسعه معادن به عنوان گزینه های احتمالی برای وزارت صنعت نام برده می شود.

لازم به یادآوریست وزیر صنعت بعد از انجام عمل جراحی گوش در آلمان و بازگشت به ایران در دیدار با معاونان و مدیران خود گفته است تکنولوژی این عمل حدود ۸۰ سال آینده به ایران خواهد رسید.