آرایشگاه « برادران فاضلی» واقع در خیابان ایران مکانی است که از ابتدای انقلاب آرایشگاه مسئولین کشوری لقب گرفته است. فاضلی که سالهاست به عنوان آرایشگر سران نظام شناخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، شهرت فاضلی تا حدی است که چندی پیش سایت فلیکر با انتشار تصویری از این آرایشگاه می نویسد:

« سلمونی برادران فاضلی واقع در خیابان ایران. آرایشگر مسئولان و سران نظام از جمله آقای خامنه ای، ناطق نوری، هاشمی رفسنجانی، احمد توکلی و برخی موتلفه ای ها»

فاضلی در رابطه با حضور ظریف و چهره جدید وی با محاسن می گوید: زمانی که خدمت آقای ظریف بودم برای اصلاح صورت ایشان خواستم اقدام کنم که آقای ظریف سریعا مخالفت کرده و گفتند برخی بزرگان توصیه کرده اند که دست به ریش هایم نزنم، شما هم لطفا ریش های مرا نتراشید!

گفتنی است ظاهر محمدجواد ظریف برای رسانه ها جالب توجه بود. وی که از ابتدای مسوولیتش در دولت روحانی، با محاسن معروف به « ریش پرفسوری» در مجامع عمومی و مذاکرات حاضر می شد از چند روز پیش تاکنون با ریش کامل در مقابل دوربین ها ظاهر شده است.

این در حالی است یک سایت عربی منطقه، در این باره نوشت که وزیرخارجه ایران که دیروز برای دور جدید مذاکرات بر سر مسئله هسته ای ایران وارد وین شده است با چهره ای متفاوت از گذشته ظاهر شده است که همانا داشتن ریش کامل است!

این رسانه عربی با کنایه گفته است ظاهرا تغییر چهره ظاهری ظریف ضمن اینکه می تواند نشانگر فشار تندروهای داخلی بر او برای گذاشتن ریش کامل بوده از سوی دیگر، پیام آور این موضوع است که او و تیم مذاکره کننده ایران از نظر میزان توانایی و استقلال رای در مذاکرات در حال انجام، قدرت کمتری پیدا کرده اند! این رسانه سپس اضافه شدن یکی – دو نفر دیگر به تیم مذاکره کننده را عامل دیگری در کاهش اختیارات ظریف ارزیابی کرد و با کنایه گفته است او که حتی در اصلاح ریش خود چندان استقلال رای ندارد چگونه می تواند مذاکره کننده خوبی باشد!