به گزارش پارس به نقل از تسنیم، منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات دبیر کل سازمان ملل در رابطه با آزادی بیان در ایران و حصر سران فتنه گفت: برای شخصیت بی کفایت بان کی مون و سازمان ملل متاسفم، بان کی مون با این اظهارات خود میخی دیگر به تابوت سازمان ملل زد و مردم را در تشییع جنازه این سازمان شرکت داد.

وی با بیان اینکه جهان اسلام و جنبش عدم تعهد باید فکری به حال ترکیب، ساختار و مدیریت سازمان ملل بکند و تصمیم جدی در تغییر ساختار آن بگیرد یادآور شد: بان کی مون با این اظهارات خود را به عنوان کارگزار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده است و البته به عنوان یک مزدور این دولت ها انجام وظیفه می کند.

حقیقت پور با اشاره به سکوت سازمان ملل در قبال حوادث سوریه و آفریقای مرکزی تصریح کرد: آقای بان کی مون بگوید چرا تا به حال در ارتباط با مردم سوریه و فشاری که از سوی آمریکا و غرب بر آنها وجود دارد و یا ذبح مسلمانان در آفریقای مرکزی سکوت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مگر حصرموسوی و کروبی برای آزادی بیان بوده است، گفت: آنها از آزادی بیان سوءاستفاده کرده اند و از پل آزادی عبور و آن را تخریب کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش دولت در مقابل این اظهارات گفت: جا دارد آقای رئیس جمهور و مسئولان وزارت خارجه به دروغگویی این مجامع غربی و مدعی حقوق بشر و این سخن رهبری که به آنها اعتماد نداریم پی ببرند و پاسخ محکمی به این اظهارات سخیف بدهند.