به گزارش پارس به نقل از فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح که بمناسبت آغاز به کار کاروان های راهیان نور و بازدید از تعدادی یادمان های دفاع مقدس، سخن می گفت، اظهار داشت: حضور خانم های دانش آموز و دانشجو و سایرین در کاروان های راهیان نور بطور چشمگیری نسبت به گذشته افزایش داشته و ایستادگی جامعه زنان ایرانی برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی است.

وی افزود: سطح آگاهی های جامعه زنان متعهد و متدین ایران بسیار بالاست و چنانچه برنامه ریزی مناسب بعمل آید، الگوی زنان جهان خواهند شد.

جزایری با اشاره به سوابق دخالت غربی ها در امور داخلی ایران و تلاش برخی نمایندگان و مقامات آنان برای استفاده از فرصتهای دیپلماتیک برای دیدار با مجرمین و محکومین ضدانقلاب در کشور، تصریح کرد: تحت هیچ بهانه ای اجازه دخالت غرب در امور داخلی ایران را نمی دهیم و مسئولین مربوط باید مراقبت کنند که طرف های مذاکره کننده از محدوده های تعیین شده عبور نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه سازی برای دخالت های بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود. بهتر است اشتون در فکر بر طرف کردن مشکلات حقوق زنان در اتحادیه اروپا باشد.