به گزارش پارس به نقل از فارس، سازمان جاسوسی و ضد جاسوسی جمهوری فدرال روسیه (F S B) پیرامون عقبه عملیات های تروریستی گروه « بیوه های سیاه پوش» در ولگوگراد به اسناد و مدارک مستند و مهمی دست پیدا کرده است.

این سازمان در روند گزارش دهی خود به پوتین رئیس جمهوری این کشور در تاریخ هشتم ژانویه سال جاری، اسنادی ارائه کرده که عمده آنها حکایت از خطوط ارتباطی چند لایه اینترنتی و سرپل های فیزیکی در کشورهای انگلیس، امارات، لبنان و ترکیه داشته است.

در این گزارش مرکز اصلی هدایت عملیات اخیر عربستان سعودی اعلام می شود.

این گزارش محرمانه نیز در مورد نحوه حمایت های مالی و پشتیبانی های لجستیکی سعودی از گروه فوق الذکر مطالب دقیقی ارائه کرده است.

بخش عمده این اطلاعات دقیق با بهره گیری از منابع انسانی نفوذی سازمان امنیتی جمهوری فدرال روسیه در گروه های وابسته به سعودی جمع آوری شده است.

« ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه هشدار داد به اقدام القاعده در انفجارهای ولگوگراد به زودی پاسخ می دهیم، عوامل انفجارهای ولگاگراد تاوان سختی خواهند پرداخت.

هشدار روسیه زمانی مطرح می شود که دیدار بندر بن سلطان، رئیس دستگاه اطلاعاتی و رئیس شورای امنیت ملی عربستان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نتیجه ای در بر نداشت ضمن اینکه بندر بن سلطان پیش از این روسیه را تهدید کرده بود.