به گزارش پارس به نقل از فارس، سید محسن میرشمسی یکی از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: امروزه همه طرفداران روحانی و دولت یازدهم وقتی رهبر انقلاب پاسخ نامه رئیس جمهور را دادند و مذاکرات ژنو را" موفقیت" دانستند، به حق از منتقدان خواستند که از رهبری جلو نزنند و تابع رهبری باشند! حتی آقای هاشمی رفسنجانی می گوید که وقتی رهبری مذاکرات را تأیید کردند، مخالفتِ مخالفان دیگر مهم نیست!

اما یک سؤال از این دوستان عزیز و محترم! بویژه شخصِ شخیصِ آقای روحانی! آیا شما فقط زمانی که رهبری از شما و عملکرد شما حمایت یا دفاع می کنند، ایشان و نظر ایشان را ملاک و معیار و شاخص می دانید یا اینکه رهبری و نظر رهبری همیشه برای شما میزان و شاقول است؟ !

آیا سخنان همین چند ماه پیش رهبری در حمایت از عملکرد دولت گذشته را یادتان رفته که امروز حتی یک نکته مثبت در عملکرد دولت قبل نمی بینید و همه مشکلات عالم بشریت از ازل تا ابد را به گردن آن دولت می اندازید؟ !

اگر شما رهبری را ملاک و معیار می دانید، پس این سیاه نماییِ بی حد و حصر و بی سابقه و دور از انصاف و جوانمردی شما درباره عملکرد دولت سابق چه نسبتی با حمایت و دفاع ایشان از عملکرد دولت دهم دارد؟ ! و اگر رهبری را ملاک و معیار نمی دانید، پس چرا به منتقدان عملکرد خود توصیه می کنید مطیع رهبری باشند و از ایشان جلو نزنند؟ !

بازخوانی صحبت های رهبر انقلاب در آخرین دیدار با هیئت دولت دهم خالی از لطف نیست! ببینید صحبت های دیشب و ۱۰۰ روز گذشته حسن روحانی و طرفدارانش و دولتمردانش چقدر با رهبری زاویه دارد؟ !

« … البته مخالفین و کسانى که بى اطلاعند - بعضى از دستگاه هاى رسانه اىِ خارجىِ مغرض و گاهى بعضى در داخل - برخى از چیزهائى را که جلوى چشم هم هست، انکار می کنند، یعنى کارى انجام گرفته، جلوى چشم است، همه مى بینند، منعکس شده، این را دوست دارند انکار کنند… هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه روزى را شماها نشان دادید؛ یعنى دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه دوره هاى دیگر بود و هست؛ این نقطه برجسته اى است که نباید این را نادیده گرفت. همه کسانى که می خواهند درباره دولت ها، درباره کابینه ها، درباره رؤساى جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه در منظر عموم - و نظرى بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگى ناپذیر و اعراض از آسایش ها و آسودگى ها و امتیازاتى که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت می کنند، تفریح می روند، امتیاز می گیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگى است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود. »

ما نمی گوییم عملکرد احمدی نژاد مطلقاً مثبت است؛ نخیر! احمدی نژاد و دولتش هم مثل همه رؤسای جمهور و دولت ها نقاط مثبت و نقاط منفی داشتند اما این سیاه نمایی شما و نفی مطلق عملکرد دولت نهم و دهم هم از آن عجایب روزگار است! مطلق انگاریِ محض از سوی کسانی که با واژه مطلق و مطلقه میانه خوبی نداشتند و مکرراً می گفتند هیچ چیزی مطلق نیست!