به گزارش پارس به نقل از افکارنیوز، تصمیم گیری برای تزئین میز غذاخوری کمی تشویش زا است. تعداد زیادی از ایده های جذاب برای تزئین میز غذاخوری، ساده و زیباست. همچنین می توان به سادگی آن را خلق کرد. این خبر خوبی است برای کسانی که بودجه محدودی دارند یا کسانی که اغلب به سادگی، نظرشان را عوض نمی کنند و به دنبال تغییر دادن تزئین با وسایل دیگری هستند.

توجه به ایده های متنوع تزئین

چند گلدان شیشه ای شفاف بردارید و آن را با برگ ها و گل های گرمسیری و گیاهانی با ساقه های زیبای دیگر پر کنید.

ظروف بلوری رنگی برای تزئین بسیار عالی است. تزئین میز غذاخوری شما باید بدرخشد. برای این منظور میزتان را با تعدادی شمعدان شگفت انگیز با مشع های باریک و سفید نورانی تزئین کنید. هیچ ایده ای مانند تزئین میز با گل های تازه نیست. گاهی اوقات ساده ترین ایده، بیشترین تاثیر را دارد.

گلدانی شفاف با گل های شیپوری، درست همان چیزی است که ترکیب میز غذاخوری مدرن به آن نیاز دارد تا فضای خاصی را برای صرف غذا خوشمزه مهیا کند.

گل های شیپوری و لاله محیط را فوق العاده می کند به خصوص زمانی که در ظرف کم ارتفاعی مانند تنگ ماهی مدور باشد. به عنوان یک نکته فوق العاده گیاهانی گوشتی را در کنار آن قرار دهید.

زمانی که شما مهمان دارید و قصد دارید میز را با غذاهای رنگارنگ پر کنید، ترکیب گل مناسب نیست. در چنین شرایطی میز را با میوه و سبزی تزئین کنید. به طور مثال تعدادی پرتقال تازه و درخشان در یک ظرف سفید شفاف یا لیمو در ظرف آبی گرد، مکمل عالی برای میز غذا است.