به گزارش پارس به نقل از مجله زندگی ایده آل:   این جاکلیدی شما را یاد چه شخصیتی می اندازد؟ ایی تی فضایی محبوب. اگر شما هم از دوستداران ایی تی بودید، می توانید به یاد روزهای بچگی ایی تی را همیشه همراه داشته باشید.


طراح: تاینی گیفت، ۲۲۰۰۰ تومان


دخترهای نوجوان از این زیورآلات فانتزی به گرمی استقبال می کنند؛ پس فرصت را از دست ندهید و به دختر، خواهر یا دوست نوجوان خود هدیه بدهید.


طراح: تاینی گیفت، ۱۸۰۰۰ تومان


این هم یک گردنبند برای اینکه در روزهای پاییزی گل های بهاری را دور گردن تان بکارید! این گردنبند ها ترکیبی ساده اما خلاقانه  از یک پارچه نخی گل دار  همراه با  زنجیر استیل هستند.


طراح: دوک ،   ۲۸۰۰۰   تومان


در روزهای پاییز که بلوزهای شومیز کاربرد زیادی دارند، اضافه کردن این گردنبند پارچه ای با پاپیون و گوشواره هایش تیپ شما را زمین تا آسمان عوض می کند.


طراح: دوک، ۳۸۰۰۰ تومان


یک ست گردنبند و گوشواره برای کسانی که به زیورآلات ظریف علاقه دارند. این پروانه ها و مرواریدهای شان را با ست های رسمی و نیمه رسمی می توانید هماهنگ کنید.  


طراح: تاینی گیفت، ۲۸۰۰۰ تومان


طرفداران سبیل بشتابید. گردنبندی که یک سبیل تاب خورده است و عینکی هم روی خودش دارد. چنین سبیل و عینک بزرگی را کمتر جایی پیدا می کنید.


طراح: تاینی گیفت، ۲۱۰۰۰ تومان


متفاوت تر از همه ساعت هایی که تا امروز داشته اید! یک ساعت با صفحه بزرگ که این روزها بازار گرمی دارد و بند پارچه ای که می توانید به شیوه های مختلف دور دست خود ببندید و گره بزنید.




طراح: دوک ، ۳۰۰۰۰ تومان


این هم یک پیشنهاد برای طرفداران موج سبیل که این روزها بدجوری همه گیر شده! این انگشتر روی دوتا از انگشت های شما می نشیند.


برند:   تاینی گیفت، ۲۷۵۰۰ تومان


اگر دوست دارید لباس ساده تان جلوه و برق پیدا کند، این آویز بالون که زنجیر بلند طلایی دارد و روی بالش آن نگین های ریز کار شده، بهترین انتخاب است.


طراح: تاینی گیفت


اگر خیال دارید انگشترهای دوتایی را تجربه کنید حتما به کلید پیشنهادی ما فکر کنید!


برند:   تاینی گیفت، ۱۶۵۰۰ تومان


این هم یک گرامافون فلزی که قادر است آهنگ دلخواه شما را همان طور که می خواهید بنوازد، البته مشروط بر اینکه اهل خیالپردازی باشید و با گردنبندهای فانتزی هم میانه خوبی داشته باشید.


برند:   تاینی گیفت، ۲۰۰۰۰ تومان


این دستبند مناسب دخترهای اسپرت پوش است که میانه ای با زیورآلات لوکس ندارند اما از این کارهای خاص و فانتزی استقبال می کنند.


طراح: تاینی گیفت، ۲۰۰۰۰ تومان


این هم یک گردنبند برای شما که عاشق عکاسی هستید! دریچه پشتی این دوربین باز می شود و به شما اجازه می دهد تا عکس های کوچک تان را درون قاب آن جا دهید.


برند:   تاینی گیفت، ۲۲۰۰۰ تومان


به جای ساعت های جیبی، شما این بار می توانید ساعت گردنبندی داشته باشید. یک زنجیر بلند یا با آدمکی به عنوان آویز که ساعتی در قلب خودش دارد.  


طراح: تاینی گیفت ، ۲۸۰۰۰ تومان


این هم یک جغد انعطاف پذیر که به جای درخت روی مچ شما می نشیند!  


برند:   تاینی گیفت، ۲۲۰۰۰ تومان


این گردنبند بلند را می توانید روی لباس یقه اسکی سفیدتان بیندازید و کلاه و عینک و سبیل را یک جا تجربه کنید!


برند:   تاینی گیفت، ۱۸۰۰۰ تومان