به گزارش پارس به نقل از پرداد، کریستوفر اسمیت ۳۲ ساله و نامزدش" مرت مولر" بدون داشتن هیچ تجربه ای در زمینه ساخت و ساز، خانه رویاهای خود را طراحی کرده و ظرف چند ماه آن را ساختند، این خانه قابل حمل است و به این ترتیب این زوج هم صاحب یک خانه شده اند و هم خانه شان را به هرجا دوست داشته باشند منتقل میکنند.

 


این خانه ۳۷ متر مساحت و ۵ متر ارتفاع دارد. این ایده زمانی به فکر داماد جوان افتاد که تصمیم گرفت برای شروع زندگی و تشکیل خانواده یک منزل مستقل داشته باشد. او میگوید بعد از اینکه به این مسئله فکر کردم به این نتیجه رسیدم که بهتر است خانه ام را خودم بسازم و خیلی زود دست به کار شدم. عروس خانم نیز میگوید: اگرچه شاید این خانه کوچک به نظر برسد اما فضای داخلی آن بسیار دلباز و بزرگتر از نمای بیرونی است.
آقای اسمیت از کارش راضی به نظر میرسد  و اضافه میکند این تجربه بسیار با ارزشی برای او و همسرش بوده است که شیرینی زیادی به همراه داشته است. او می گوید افراد بسیاری در ساخت این خانه به او کمک کرده و تجربیات خود را در اختیارش قرار داده اند. خانه آنها تمام امکانات رفاهی و لازم برای یک منزل را دارد و روی یک صفحه چرخ دار ساخته شده و آنها میتوانند آنرا به خودروی خود متصل کرده و به هرجا که علاقمند باشند ببرند.