انتظار از دولت در برخورد با نقض برجام از سوی آمریکا/ ادبیات دولت تغییر می کند؟

گروه سیاسی- سردمداران کاخ سفید سالهاست که خصومت و دشمنی خود با ملت ایران و جمهوری اسلامی را ثابت کرده اند، آمریکایی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی که می توان ان را بزرگترین شکست قرن برای آنها در نظر گرفت سالهاست از ابزارها و تهدیدهای مختلفی استفاده می کنند تا ملت ایران را تحت فشار سلطه خود قرار دهند اما مقاومت مردم و ایستادگی به پای آرمانها چشم طمع آمریکایی ها را کور کرده است.

به گزارش افکارنیوز، توافق برجام میان ایران و امریکا و برخی کشورهای ابرقدرت این فرصت را به آمریکایی ها داد تا از مواضع خصمانه خود علیه ایران دست بردارند اما آمریکایی ها نه تنها دست از رفتارهای خبیثانه خود بر نداشتند که هر روز با نقض این سند بین المللی که تحت نظر شورای امنیت سازمان ملل است بی تعهدی خود را ثابت کردند.

تواق برجام نکات ریز و درشتی را به همگان ثابت کرد اینکه برخی ها در داخل خوشبین به تعهدات طرف غربی بودند و در سر آشتی با امریکا را می پروراندند .

وعده های بسیاری با اجرای توافق برجام از سوی برخی ها به ملت داده شد که تحریم ها بر داشته می شود  و رونق اقتصادی شکل می گیرد اما از ابتدای امضای این قرارداد تا به امروز آنچه توسط مردم دریافت شده بد عهدی طرف مقابل بوده و آمریکایی ها هرگز به عهد خود وفا نکرده اند.

جالب آنکه حتی رئیس جمهور امریکا که بسیاری او را دیوانه خطاب می کنند بدون در دست داشتن مدرکی ایران را به نقض برجام متهم می کند و این همان سیاست فرار رو به جلوی استکبار جهانی است.

آمریکایی ها این روزها در حمایت از تروریست، تجزیه عراق، در افغانستان و بزرگترین طح خود یعنی خاور میانه بزرگ شکست خورده اند . آنها حتی در مقابل کره شمالی نیز حرفی برای گفتن ندارند و امروز با سخن گفتن درباره برجام می خواهند و با پر رویی از تحریم های جدید علیه ایران سخن می گویند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای روز گذشته در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی فرمودند :«هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

این خط و مشی اصلی نظام در مواجه با برجام است که دولتمردان باید در نظر داشته باشند.

حسن روحانی به نیویورک سفر کرده و ملت ایران منتظر است که رئیس جمهور در مقابله با رفتارهای پلید آمریکایی ها موضعی محکم و مقتدر بگیرد و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تو دهنی محکمی به آمریکایی ها بزند.

باید منتظر ماند و دید آیا ادبیات دولتمردان درباره نقض آشکار برجام از سوی آمریکایی ها تغییر می کند.