توهین آقای تئوریسین اصلاح طلب به مردم

گروه سیاسی- سعید حجاریان از تئوریسین های جریان اصلاح طلب اخیرا در مصاحبه ای با اشاره به میزان آرای رئیس‌جمهور در برخی استان‌ها می‌گوید: آقای روحانی به‌جز سه استان خراسان که طبعاً در اختیار جناح راست است، در استان‌های زنجان، سمنان، قم، همدان و مرکزی نیز رأی کمتری آورد. بعضی از این استان‌ها واقعاً توسعه‌نیافته‌اند و طبیعی است که به سمت پوپولیسم کشیده شوند اما در بعضی دیگر اصلاح‌طلبان باید سازمان رأی خود را ملامت کرده و آن را بهبود ببخشند.

 

به گزارش افکارنیوز، سخنان حجاریان نشان می دهد این جریان سیاسی هیچ ترس و واهمه ای از توهین به مردم ندارند و به راحتی فرهنگ و شعور مردم خوب ایران اسلامی را به سخره می گیرند.

 

حجاریان و دیگر دوستانش در جریان لیبرال اصلاح طلب هر زمان می بینند در جایی مردم خلاف نظر و سلیقه آنها را دارند، بر اساس خودبرتر بینی خود را بالاتر و فهمشان را بیشتر می دانند.

چندی پیش نیز حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران نیز گفته بود: که مردم در شهرستان‌ها از نظر سیاسی نسبت به تهران عقب مانده‌اند!

این رفتار و صحبت ها نه تنها نشان می دهد به شعور ملت توهین شده بلکه ایجاد چند دستگی میکند، از سوی دیگر نیز نشان می دهد اصلاح طلبان همچنان دذون خود رفتارهای دیکتاتور مآبانه دارند که نمی توانند نظر مخالف خود را تجمل کنند.

جالب اینجاست در دولت اصلاحات همین طیف بود که با سرو صدای زیاد شعار زنده باد مخالف من را قریاد می زد، اما حالا که نظر برخی مردم مخالف این افراد است متهم به توسعه نیافتگی می شوند.