بازداشت اهالی رسانه به خاطر پوشش خبری اعتراض مردم به کاسپین/ چه کسی و چرا خبرنگاران را بازداشت کرده است؟

گروه سیاسی- برخی تجمع‌کنندگان می‌گویند:دولت تدبیر و امید با نماد کلید بر سرمایه‌های داخلی مردم قفل زده است اما به دنبال جذب سرمایه‌های خارج از کشور است که این یک تناقض بزرگ دولت است.

به گزارش افکارنیوز، برخی تجمع‌کنندگان با شعار "دولت تزویر و امید پول ما رو پس بده "  و " امنیت سرمایه حق مسلم ماست "  دولت حسن روحانی را مورد انتقاد شدید قرار دادند و می‌گویند: دولتی که توان تامین امنیت سرمایه های یک موسسه مجازی که خود مجوزش را داده است و با گذشت حدود 7 ماه بحران ندارد چگونه می‌تواند اقتصاد کشو را مدیریت نماید؟

در میان اما اتفاقی عجیب نیز رخ داده است، خبرنگاران و تصویربرداران رسانه های داخلی که وظیفه ذاتی آنها انتشار رویدادها و گزارش آن به مردم است از سوی ارگانی بازداشت شده اند .

تا به این لحظه هنوز ارگانی مسوولیت بازداشت این خبرنگاران و عکاسان را بر عهده نگرفته و این در حالی است که این قشر زحمتکش کشور تنها به وظیفه خود عمل می کرده اند.

اگر این فشار و برخورد با اهالی رسانه از سوی دولت صورت گرفته نشان دهنده تعارض دولتی ها در گفتار و عمل است اینکه دم از آزادی زدن و پناه بردن به خدا از بستن دهان منتقدان زدن اما وقتی خبرنگاری بر اساس رسالت خود اخبار این تجمع را پوشش می دهد با او برخورد کردن نشان از تعارض در گفتار و عمل دارد.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید چه ارگان و نهادی مسوول بازداشت خبرنگاران بوده و اینکه چه دلیل و بهانه ای برای بازداشت آنها مطرح است،هر چند فعلا هنوز هیچ کدام از مسوولین در این خصوص صحبتی نکرده است.