۴۵ نفر زن و مرد مست در پارتی شبانه قم دستگیر شدند

با دستور قضایی و اقدام سریع 45 زن و مرد در یک پارتی شبانه در کارگاه تولید مبل که در حاشیه شهر قم واقع شده بود، دستگیر شدند.

۴۵ نفر زن و مرد مست در پارتی شبانه قم دستگیر شدند

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری 45 زن و مرد در پارتی شبانه خبر داد و گفت: حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت استان قم مبنی بر حضور تعدادی از افراد مذکر و مونث در داخل یک کارگاه مبل سازی واقع در حاشیه شهر پس از صدور دستور اکیپ‌های انتظامی فورا به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به صحت گزارش و تایید گزارشات، ماموران در اقدامی مناسب با ورود به کارگاه 45 نفر زن و مرد را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام قضایی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و بررسی‌ نسبت افراد، ارتکاب جرائمی نظیر اشاعه و ایجاد موجبات فساد و فحشا، شرب خمر و روابط نامشروع محرز شد.

کاهه خاطرنشان کرد : در این راستا 14 نفر از متهمین که جرائم سنگین‌تری داشته و دارای سوابق متعدد کیفری بودند بازداشت و به زندان معرفی شدند و الباقی افراد هم با اخذ ضمانت تا رسیدگی نهایی آزاد شدند.

منبع: رکنا

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بچه اسیاب دولاب
    0

    حیف از این 96 درصد که باید تاوان ان 4 درصدی ها را بدهند / حالا چند تاسابقه دار توی کارگاه مبل سازی؟همین قدر که نمیان در ملا عام اظهار فسق وفجور کنند جای شکرش باقی است ؟کسی که الوده شد و از نظر اخلاقی فروریخت ؟دیگر اصلاح پذیر نخواهد بود ؟بهتر فکری به حال این معظل شود ؟ اگر واقعا مسئولین قضایی بدنبال درامد افزایی از منکرات نیستند / فکری بکنند ؟یا حق

  • امیر صفائیان
    0

    وقتی در قم که اولین شهر مذهبی ایران است چنین مهمانی برپا میشود این سوال پیش میاید که با این همه مبلغ مذهبی و این همه مراکز تبلیغات دینی وحضور مداوم علما ومجتهدین درجه اول جهان تشیع چرا باید این اتفاق در ائلین شهر مذهبی بیفتد؟ آیاموسسات فرهنگی وتبلیغات دینی به وظایف خود عمل میکنند؟ شاید زمان آن رسیده است تا با تجدید نظر کلی فرایند برنامه ریزی فرهنگی کشور مورد بازبینی واقع شود. باید در قم عذای عمومی اعلام شود. وای به روزی که بگندد نمک.

  • عمومجی
    0

    بابادست بردارید یارو پول داره مست که هیچی بزارخودکشی کنه به ماچی

  • خویشتندار
    0

    من اگر خوب واگر بد تو برو خود را باش گرمست نه ای طعنه مزن مستان را

  • فرشته زمین
    0

    برنامه غربی هاست تا شهر های مدهبی رو هم به گند بکشند مسئولین کارگاه رو توقیف کنن تا دفعه دیگه از این غلطا نکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها