دولت روحانی فرصتی برای جبران مافات ندارد/ رای آوری روحانی با تردید جدی مواجه است

گروه سیاسی- محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه دولت روحانی فرصت ها را از دست داد، گفت: در شرایط فعلی مردم از روحانی خیلی ناراضی هستند و دولت فرصتی هم برای جبران مافات ندارد.

وی افزود: دولت یازدهم در سه سال و نیم گذشته هم در عرصه سیاست خارجی و هم در عرصه سیاست داخلی تصمیمات نادرستی گرفت. مثلا در قضیه برجام به آمریکا اعتماد کرد که اشتباه بزرگی بود و در عرصه داخلی هم نه تنها شغلی ایجاد نکرد بلکه بیکاری هم افزایش یافت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: این تصمیمات نادرست و این سطح نارضایی باعث شده که رای آوری روحانی در انتخابات ریاست جمهوری با تردید جدی و اما و اگر روبرو باشد.

پورمختار با اشاره به احتمال حضور آیت اله سید ابراهیم رئیسی در عرصه رقابت انتخاباتی گفت: ایشان فردی متدین، معتدل، کاربلد، فعال و انقلابی است. همچنین از ظرفیت های خوبی برخوردار است که می تواند در ریاست قوه مجریه به خوبی بدرخشد.

وی با بیان اینکه آیت اله رئیسی فردی ولایی و دلسوز نظام است، اظهار داشت: ایشان در مسئولیت هایی که در گذشته در قوه قضائیه و دیگر جاها داشته نشان داده که از مدیران توانمند، جهادی و انقلابی استفاده می کند و همین امر باعث موفقیت وی خواهد شد.

چهره شاخص اصولگرایان در مجلس تاکید کرد: قطعا با حضور ایشان در راس قوه مجریه بسیاری از مشکلات فعلی از جمله مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد.

پورمختار در خصوص اجماع اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: اگر آیت اله رئیسی کاندیدای انتخابات شود، اصولگرایان بر کاندیداتوری وی اجماع خواهند کرد و پیروز انتخابات می شوند.