نارضایتی مردم از دولت روحانی بالاست/ با اجماع رقبا، شکست روحانی حتمی است

اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه مردم از عملکرد دولت حسن روحانی رئیس جمهور رضایت ندارند، گفت: نارضایتی از عملکرد چهارساله رئیس جمهور بالاست و مردم مطالبات خود را در این دولت محقق نشده می دانند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم که در 29 اردیبهشت برگزار می شود، افزود: حسن روحانی کاندیدای این انتخابات می شود اما  با توجه به نارضایتی مردم از عملکرد دولت، اگر رقبای روحانی در انتخابات به اجماع برسند و یک کاندیدا معرفی کنند، شکست روحانی حتمی است. اما اگر کاندیداها متعدد باشد، معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

دبیرهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: رقبای روحانی اگر کاندیدای قدرتمندی معرفی کنند، احتمال پیروزی زیاد است.

رنجبرزاده با اشاره به ارسال پیامک نوروزی حسن روحانی رئیس جمهور به تلفن همراه مردم در نوروز امسال گفت: این پیامک رنگ و بوی تبلیغاتی دارد اما مردم این هوشمندتر از این حرف ها هستند که با یک پیامک به کسی رای دهند.

وی با بیان اینکه هنوز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز نشده و زمان تبلیغات هم فرا نرسیده، گفت: شورای نگهبان بعنوان مرجع تائید صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری، باید به این گونه رفتارهای انتخاباتی و تبلیغانی توجه داشته باشد.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مردم هستند که تصمیم می گیرند نام چه کسی را در برگه های رای بنویسند و مردم به عملکردها نگاه می کنند و بعد تصمیم گیری خواهند کرد.

به گزارش افکار نیوز حسن روحانی در هنگام تحویل سال جدید پیامکی بدین شرح برای مردم ارسال کرد:

بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک. حسن روحانی رییس جمهور.