مصوبه بدتر از حقوق 24 میلیون تومانی در مجلس

گروه اقتصادی- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه چندی پیش مجلس مصوبه ای بدتر از حقوق 24 میلیونی داشت، گفت: در جریان بررسی برنامه ششم توسعه مجلس مصوبه ای داشت که بر اساس آن هر فردی که در یک پست سازمانی باشد مثلا معاون وزیر یا مدیرکل اداره ای باشد، بعد از عزلش همچنان حقوق همان پست سازمانی را خواهد گرفت.

 

وی افزود: به عبارت دیگر، بر اساس این مصوبه، حقوق مدیران در سمت های سازمانی حتی بعد از عزل هم مستمر خواهد بود.

 

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ما در آینده شاهد چندین هزار مدیران حقوق بگیر اعم از مدیر کل و معاون وزیر داریم که این افراد عملا سمتی ندارند اما حقوق شان در همان رده شغلی خواهد بود.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه این مصوبه مجلس یک بی عدالتی محض خواهد بود، تصریح کرد: از شورای محترم نگهبان و همچنین از مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهیم که این مصوبه مجلس را رد کنند و به تصویب نرسانند.

وی با بیان اینکه این مصوبه مجلس به نوعی هدر دادن بیت المال و دادن حقوق اضافه به افراد است، گفت: اگر یک فردی یک مدت محدودی مسئولیتی داشت و بابت این مسئولیت هم کار بیشتری انجام می داد و هم زحمت بیشتر می کشید، چرا وقتی که دیگر مثل گذشته کار نمی کند و زحمت نمی کشد، باید همچنان همان حقوق را دریافت کند.