آقای روحانی کدام قول به مردم انجام شده است؟

گروه سیاسی- رئیس جمهور در حالی این سخنان را جاری ساخته که هنوز یکی از بزرگترین شعارهای وی در زمان انتخابات را مردم فراموش نکرده اند، آقای روحانی قول داده بود 100 روزه اقتصاد را درست می کند اما امروز پس از گذشت بیش از سه سال و نیم همچنان مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری در کشور وجود دارد .

به گزارش افکارنیوز، از سوی دیگر مسئولان دولتی در اظهارات مختلفی به مردم قول داد با امضای برجام و توافق با 1+5 تحریم ها به طور کامل برداشته می شود اما هنوز هم بعد از گذشت بیش از یک سال نه تنها تحریم ها به شکل کاملی برداشته نشده بلکه آمریکایی ها همانطور که مشخصبود دبه کردند و چه در زمان دولت اوباما که تحریم های 10 ساله علیه ایران مجددا تمدید شد و چه در دولت ترامپ که همان سیاستها دنبال می شود.

آقای روحانی در گذشته وعده داده بود که " دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت این همه جوان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان شرمنده باشند." آیا امروز بیکاری به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات کشور بر طرف شده است؟ آیا امروز جوان تحصیل کرده بیکاری در جامعه وجود ندارد؟ آیا این وعده دولت تحقق پیدا کرده که آقای روحانی می گوید به قول هایی که نسبت به مردم داده شرمنده نبوده است.

یکی دیگر از وعده های آقای روحانی در زمینه مبارزه با فساد بود، وی گفته بود " اصلاح نظام اداری نیز جزء اولویت‌های من است زیرا با اصلاح نظام اداری جلوی فساد‌ها گرفته می‌شود." اما پرونده های مختلف اختلاس مانند صندوق ذخیره فرهنگیان و ... نشان می دهد وی نتوانست به این وعده خود عمل کند .

یکی دیگر از وعده های آقای روحانی این بود که " روی آوردن به مسیر واردات بزرگ‌ترین بی‌عدالتی است. یعنی عدالت این است که در شرایط فشار دشمن ما بتوانیم در داخل به تولید کمک کنیم، فضا را بهبود ببخشیم، تولید داخل را افزایش دهیم و بر مقدار واردات بکاهیم." 

آقای روحانی پاسخ دهد آیا واردات کاهش پیدا کرده و تولید در داخل کشور رونق گرفته است؟ اگر اینچنین است پس چرا اکثر کارشناسان اقتصادی معتقدند تولید در کشور در وضعیت فریز قرار داد.

اینکه آقای روحانی و دولت محترم تلاش خود را برای حل مشکلات مردم انجام داده بر کسی پوشیده نیست اما بسیاری از وعده های رئیس جمهور به مردم در زمان انتخابات و پس از آن وجود دارد که محقق نشده است .