ضد انقلاب به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در کشور

گروه سیاسی- آیت الله هاشمی رفسنجانی شب گذشته ناگهانی درگذشت و جمع سیاسیون و ملت را در شوک فرو ببرد، رحلت این یار دیرین انقلاب غم و اندوه را در میان مردم به وجود اورد تا جایی که دولت سه روز عزای عمومی اعلام کرد و از گوشه و کنار جهان پیام های تسلیتی بود که به ایران سرازیر شد.

 

به گزارش افکارنیوز، اما مهمترین پیام را رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند، معظم له جملات دقیق و هوشمندانه را به کار بردند که حاوی پیامی ماندگار در تاریخ انقلاب داشت.

 

رهبر معظم انقلاب در بخشی از این پیام تصریح می کنند که " اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هائی از این دوران طولانی هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلّی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سالهای اخیر با شدّت و جدیت در پی بهره‌برداری از این تفاوتهای نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد."

مقام معظم رهبری در این پیام به خناسانی اشاره می کند که به دنبال بهره برداری از اختلاف نظرات و اجتهاد های مرحوم هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری بودند.

این خناسان چه کسانی هستند؟ در حال حاضر و پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی چه خطی را دنبال می کنند.

با نگاهی به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشخص است عده ای از دیشب خطی را دنبال می کنند که می خواهند تشییع این یار دیرین انقلاب را خناسانه در جهت ایجاد اختلاف و دو قطبی گام بردارند.

عده ای منافق و دشمن نظام در خارج از کشور به نظر می رسد برنامه ریزی کرده اند تا از کوچکترین فرصت برای ضربه به انقلاب استفاده کنند و در صفحه های اینستاگرام و توئیتر خود دائما می نویسند که این تشییع همانند تتشییع منتظری خواهد شد.

هدف دشمن در این ساعات و روزها و حتی در برنامه ای دراز مدت ایجاد اختلاف میان مسئولان ، مردم و نظام و مردم با مردم است به همین دلیل است که از حالا منافقان و خناسان می خواهند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را مصادره کنند تا به اهداف خود در ضربه به جمهوری اسلامی برسند اما خوشبختانه مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی این توطئه دشمنان نظام را نقش برآب خواهند کرد.

مصطفی حسینی