گلایه از دستگاه قضا/ آنها که بی اخلاقی کرده اند را به خدا واگذار می کنیم

گروه اجتماعی- محسن پیرهادی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکارنیوز با اشاره به برنامه ریزی های منسجم  اصلاح طلبان پیش از آغاز انتخابات هیئت رییسه سال آخر شورا اظهار کرد: به ناگاه جریانی رسانه ای علیه اعضای شورای شهر به راه افتاد که به دنبال تخریب اعضا بودند.

وی با بیان این که آبروی هر شخص تنها دست خداوند است، گفت: این هجمه ها با وجود این که نتیجه عکس داد که البته نتیجه انتخابات تنها به این دلیل نبود، اما این رفتارها همه را ناراحت کرد.

پیرهادی با اشاره به حضور 15 ساله خود در شهرداری تهران، عنوان کرد: تمام افرادی را که بداخلاقی کرده و تهمت زده اند را به خدا واگذار می کنیم.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که دستگاه قضایی موظف است به رصد شبکه های اجتماعی و رسانه هایی است که به انتشار چنین تهمت هایی دست می زنند؛ بپردازد، اظهار کرد: از دستگاه قضایی گلایه مندیم زیرا باید با هجمه و تخریبی که صورت گرفت با فوریت برخورد می کرد.

وی ادامه داد:یک یک هفته است آماج توهین ها و تهمت ها را تحمل کردیم این درحالی است که آبروی افراد قطره قطره جمع می شود و نباید به واسطه یه خبر  این آبرو را از بین ببریم.

پیرهادی با تاکید بر این که افراد مدعی برای ادعای خود باید  مستنداتی را به دستگاه قضایی ارایه دهند، خاطرنشان کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باید برخورد جدی دشود اما این که تهمتی زده شود و برخوردی صورت نگیرد جمع کردن آبروی افراد کاری دشوار می شود.

معصومه امینی