بوتاکس، یکی از مواد شیمیایی است که با کشف شدن آن، علم پزشکی دچار تغییرات و تحولات بسیار زیاد و مهمی شد. بوتاکس ماده ای است که می تواند عضلات را فلج کند، یا حتی از حرکت آنها بکاهد. همچنین چین و چروک نیز به دلیل حرکت عضلات به وجود می آیند. بنابراین با استفاده از بوتاکس، می توان از چین و چروک ها جلوگیری کرد.

اما نحوه استفاده تزریق بوتاکس بوتاکس از طریق سرنگ به محل مورد نظر تزریق می شود. از این طریق عضله را فلج کرده و چین و چروک را از بین می برد.

بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس تقریبا در همه قسمت های بدن، از تاثیر یکسانی برخوردار است. اگر شما در دور چشم، تزریق بوتاکس دور چشم را انجام دهید، تا 6 ماه و حداکثر یک سال از بروز چین و چروک و خطوط خنده جلوگیری خواهد کرد. در این زمان شما می توانید دوباره تزریق را انجام دهید و برای مدت یک سال دیگر هم از شر چین و چروک خلاص شوید!

تزریق بوتاکس کف دست

این روزها بوتاکس کف دست و پا یکی از بهترین روش ها برای درمان عرق شدید می باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که با کسانی دست داده باشید که کف دستشان خیس باشد. شاید هم خودِ شما در ناحیه کف دست و کف پا تعریق شدیدی را داشته باشید.

اگر چنین مشکلی را دارید، تزریق بوتاکس کف دست و پا بهترین روش درمانی برای شماست. در واقع باید گفت بطور کلی درمان تعریق با بوتاکس یکی از بهترین روش ها برای متوقف کردن عرق شدید می باشد.

شاید به دنبال این سوال باشید که چرا چنین اتفاقی می افتد؟
در کل باید بگوییم عرق کف دست و کف پا مشکل حادی نیست و گاها به اضافه وزن و مشکلاتی هورمونی برمی گردد. اما در عین حال بسیار آزاردهنده است و طبیعتا هر کسی را کلافه می کند.